گزارش جی پلاس/ "دربی استار" آلمانی - پاکستانی چقدر محبوب می شود؟

آشنایی با توپ های جدید لیگ برتر فوتبال / عکس

آیا تیم های ایرانی از شوت کردن "دربی استار" آلمانی - پاکستانی، رضایت پیدا می کنند؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ سازمان لیگ فوتبال ایران برای فصل جدید مسابقات لیگ توپ های دربی استار (Derbysatr ) را به جای آلاشپورت ( ullsport ) انتخاب کرد.

این شرکت آلمانی متخصص در ساخت توپ های ورزشی دارد و در حال حاضر توپ های آن در لیگ برتر هلند و لیگ برتر بانوان استفاده می شود. دربی استار همچنین از سال ۲۰۱۸ نیز توپ های بوندس لیگای ۱ و ۲ را به مدت ۴ سال تامین خواهد کرد و قرار است جای آدیداس را در سطح اول فوتبال آلمان بگیرد.

در حال حاضر باشگاه های آلمانی و هلندی مانند هانوفر، دورتموند، وردربرمن، فاینورد، بوخوم، توئنته، هیرنفین، آلکمار و ... از این توپ ها استفاده می کنند.

این شرکت در سال ۱۹۶۸ در آلمان تاسیس شده و در اولین گام، اقدام به تولید توپ های ورزشی کرده است. دربی استار در کنار تولید توپ های فوتبال، توپ هایی را هم برای رشته های والیبال، بسکتبال، فوتسال، واترپلو، هندبال و غیره تولید می‌کند.   

به گفته رسانه‌های آلمانی این توپ ها از کیفیت بالایی برخورد هستند. اگر این شرکت آلمانی که محصولاتش عمدتا در پاکستان تولید می شوند، به طور مستقیم توپ ها را برای ایران ارسال کند و اجناس دسته دوم را به ایران ندهد، شاید بتوان شاهد افزایش رضایتمندی مربیان و بازیکنان بود.

دربی استار

دیدگاه تان را بنویسید