گزارش جی پلاس/ مجلس به کدام رویکرد رای می دهد؟!

مخالفت کمیسیون فرهنگی با تفکیک سازمان جوانان از وزارت ورزش

کمیسیون فرهنگی مجلس با تفکیک سازمان جوانان از ساختار وزارت ورزش و جوانان مخالفت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جامعه جی پلاس، با وجود بحث های فراوان مبنی بر جدا سازی حوزه جوانان از ورزش و تشکیل مجدد سازمان ملی جوانان، روز گذشته (یکشنبه) محمد رضا رستمی معاون وزیر در امور جوانان در کانال تلگرامی خود خبر از مخالفت کمیسیون فرهنگی مجلس با این تفکیک داد. 

بعد از تشکیل دولت یازدهم و انتصاب محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان بحث احیای دوباره سازمان ملی جوانان هم داغ شد. بحثی که تا با حضور مسعود سلطانی فر ادامه پیدا کرد و امروز بیشتر از هر وقت دیگر به واقعیت نزدیک است.

تفکیک این دو حوزه از یکدیگر موافقان و مخالفان خودش را دارد و هر کدام از این دو گروه هم دلایلی برای ادعاهای خود می آورند. البته این موضوع را نباید نادیده گرفت که دولت در جداسازی این دو حوزه جدی است، و تمام تلاش خودش را انجام می دهد تا جایی که گمانه زنی هایی هم برای تصدی پست ریاست سازمان ملی جوانان شده است.

به گزارش جی پلاس، محمدرضا رستمی معاون وزیر ورزش در امور جوانان در کانال تلگرامی خود خبر از مخالفت کمیسیون فرهنگی مجلس با این تفکیک داد و در ادامه نوشت: جوانان باید جویای نظرات مخالفان احیای سازمان ملی جوانان باشند، شاید قانع گردند. 

حالا باید دید که این تفکیک امروز (دوشنبه) در صحن علنی مجلس رای خواهد آورد یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید