جی پلاس؛

علامت هایی که احتمال وجود رابطه پنهانی همسر را بیشتر می کند!

چند علامت وجود دارد که احتمال وجود رابطه عاطفی پنهانی یکی از زوجین با شخصی دیگر و پنهان کاری او در این مورد را بیشتر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سبک زندگی جی پلاس؛ تشخیص "روابط عاطفی" یکی از زوجین با فرد دیگر به شدت دشوار است. شری مایزر در کتاب "چت یا تقلب" شاخص های کلیدی را معرفی می کند که نشان می دهد شریک زندگی شما وارد رابطه عاطفی با فرد سومی شده است، حتی اگر رابطه جنسی بین آنها ایجاد نشده باشد!

 

در ادامه چند مورد از مهمترین علائم هشدار دهنده می آید اما به گفته روانشناسان همواره نباید فراموش کرد که حتی مشاهده بعضی از این رفتارها را در شریک زندگی، لزوما به منزله خیانت او نیست.

 

اولین علامت هشدار دهنده این است که همسر شما به طور ناگهانی و بیش از حد از موبایل یا لپ تاپ استفاده کرده و یا فعالیت بیش از حد در فضای مجازی دارد.

مایرز در این مورد می نویسد: "هنگامی که شما وارد اتاق می شوید و  همسر شما  لپ تاپ یا تلفن خود را به طور ناگهانی خاموش می کنید، ممکن است این مسئله برای شما شک برانگیز باشد. اما ممکن است همسر شما در خارج از خانه و به دور از چشم شما در فضای مجازی فعالیت کند که تشخیص آن برای شما دشوار خواهد بود.

دومین نشانه این است که شریک شما زمان بیشتری را می خواهد صرف خود کند. به این شکل که آنها از انجام کارهای با شما طفره می روند. اگر شریک شما در مرحله رابطه عاطفی با شخص دیگری باشد، معمولا تمایل بیشتری به تنهایی سفر کردن، تنهایی مهمانی رفتن و ... دارد.

سومین زنگ خطر این است که در هنگام مشاجرات، همسر شما از بدی های ازدواج و رابطه با شما بگویید.

علامت دیگر زمانی است که شما از شریک زندگی خود در مورد دوستی او با یک شخص دیگری (مثلا یک دوست از جنس مخالف مورد نظر هست) می پرسید،  و او حالت دفاعی و یا حمله به خود می گیرد. به پاسخ آنها باید توجه داشته باشید.

در این کتاب مایرز می نویسد: " اگر پاسخ های کوتاه و تیزی می دهند و یا بیش از حد در این مورد توضیح می دهند، به این معنا است آنها احتمالا چیزی را مخفی می کنند!

پنجمین نشانه زمانی است که شریک شما در هنگام ترک خانه نوع پوشش و آرایش خود را تغییر می دهد. این تغییرات ممکن است شامل کاهش وزن، خرید لباس جدید و متفاوت، تغییر در مدل مو، استفاده از آرایش و... شود.

اگر همسر، شما را در مورد ظاهر و رفتارتان مورد شماتت زیاد قرار دهد، این یک علامت هشدار دهنده دیگر است.

و آخرین علامت این است که رابطه معمولی زناشویی شما تحت تاثیر قرار می گیرد، وقتی یکی از زوجین دچار درگیرهای عاطفی با شخص دیگری باشد.

دیدگاه تان را بنویسید