مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان

سرمربی ایران در گفتگوبا جی پلاس: می خواهیم بهترین مقام را در چک بگیریم/ برای لهستان، چین و کوبا هم برنامه داریم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: نمی توانم نتیجه نهایی را پیش بینی کنم چون همه برای کسب بهترین نتیجه آمده اند.

لینک کوتاه کپی شد

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران که تاکنون با عبور از قدرتهایی چون آرژانتین و ایتالیا، نتایج فوق العاده ای در مسابقات قهرمانی جهان گرفته است در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره عملکرد ایران در این رقابت ها و صدرنشینی در دور اول اظهار کرد: تیم ملی بازی به بازی بهتر شد و دیدیم که جوانان ما هر چقدر که مسابقه ها جلوتر می رود بهتر کار می کنند. شاید در بازی های ابتدایی استرس بر تیم حاکم بود که این موضوع طبیعی بوده که نه تنها در این رده سنی بلکه در تمام مسابقه ها است. 

 

عطایی ادامه داد: در مسابقه هایی که در رده های سنی پایین برگزار می شود یک موضوع بسیار مهم وجود دارد و آن هم عدم شناخت کافی از تیم هاست. در مسابقه های ابتدایی تیم ها شناخت کمی از یکدیگر دارند و شاید بازی ها نزدیک جلو برود و یا نتایج عجیبی رقم بخورد.

 

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره سه بازی ابتدایی تیم ملی برابر ایتالیا، اوکراین و آرژانتین گفت: دربازی ابتدایی برابر ایتالیا با وجود اینکه بازی اول بود اما بچه ها عالی کار کردند. اوکراین نایب قهرمان اروپا با توجه به شکست روز اول خود تمام تلاشش را انجام داد که برابر ما پیروز شود تا به صعود امیدوار بماند. در دو ست های بعدی به مرور بهتر کار کردیم و توانستیم برنده بازی باشیم.

 

او در ادامه افزود: جدال با آرژانتین جدال برای صدرنشینی گروه بود. این تیم همانند ایران تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سرگذاشته بود اما ما می خواستیم صدرنشین باشیم و همین باعث شد آرژانتین را هم ببریم. بازی حساسی بود اما خوشبختانه جوانان ما با تجربه کار کردند و  توانستیم برنده باشیم.

 

عطایی در خصوص بازی های دور دوم ایران برابر تیم های کوبا، چین و لهستان گفت: در مسابقه های در سطح جهانی همه بازی ها مهم است. و اصلا نباید بگوییم که یک تیم ضعیف است و یک تیم قوی. باید در هرمسابقه در حد و اندازه های خودمان ظاهر شویم و بدانیم که میدان، میدان جهانی است. 

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در ادامه به جی پلاس گفت: برای تمام تیم ها برنامه داریم و از همان ابتدا می دانیم که باید با هرتیمی چگونه بازی کنیم. بازی های تمام همگروه های ما در دور دوم آنالیز شده تا بتوانیم با برنامه درست به مصاف آن ها برویم. هدف ما این است که با بهترین نتیجه به نیمه نهایی برسیم که امیدوارم این اتفاق بیافتد.

 

اودر پایان درباره شانس ایران برای رفتن روی سکو و کسب عنوان قهرمانی نیز به جی پلاس گفت: ما برای بهترین مقام به جمهوری چک آمدیم اما همه چیز در زمین مسابقه مشخص می شود. تمام تیم ها برای بهترین مقام می آیند و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. بازیکنان ایران تمام تلاش خود را انجام می دهند و تمام آن ها برای کسب مقام درخور نام ایران تلاش می کنند و امیدوارم شرایط هم به نفع ما باشد.

دیدگاه تان را بنویسید