تاج: کی‌روش هم باید شرایط تمدید قراردادش را بگوید

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر بخواهیم باشگاهی به دلیل بدهکاری محروم کنیم، کل لیگ باید تعطیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج در مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: خوشحالم مردم پرشور ما با وجود هوای گرم و زبان روزه در این مراسم شرکت کردند. امسال روز قدس شرایط خاص و ویژه‌ای به دلیل حوادث اخیر تروریست‌ها داشت. مردم نشان دادند به کشور و نظام‌شان علاقه‌مند هستند. آنها می‌گویند ایرانی‌ها باغیرتند و از آمریکا ناراحت!

وی در رابطه با بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش پس از جام جهانی 2018 روسیه تصریح کرد: فقط صحبت ما نیست و کی‌روش هم باید شرایطش را بگوید. برای فدراسیون این حق ایجاب می‌کند که با مربی موفق قرارداد ببندند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی پولی از سوی فیفا به ایران واریز شده است یا نه، گفت: اول اینکه، واریز نشده است و حالا هم نمی‌دهند. دوم، مبلغ آن مشخص نیست و سوم اینکه اندازه این پول، فدراسیون فوتبال بدهکار است.

تاج در مورد پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال ایران در فیفا عنوان کرد: پول‌های بلوکه شده را گرفته‌ایم و خرج فدراسیون شده است.

وی در رابطه با اینکه قرار بود تیم‌های بدهکار با بازیکنان قراردادی نبندند، گفت: لیگ ما شرایط خاص خودش را دارد. اگر بخواهیم باشگاهی را به خاطر بدهی‌هایش محروم کنیم، باید لیگ را تعطیل کنیم. اگر دنبال فضایی باشیم که به تدریج این مشکل حل شود، بهترین مدل خواهد بود. تیم‌های بدهکار باید بدهی‌های‌ خودشان را بپردازند. ما با صداوسیما به دنبال اعداد و ارقامی رفته‌ایم که به سود باشگاه‌های‌مان خواهد بود. اگر این اعداد پرداخت شوند، بخشی از باشگاه‌های ما تأمین خواهند شد. اگر این اتفاق بیفتد، فدراسیون می‌تواند به صورت جدی‌تر بگوید که تیم‌ها بدهی خود را پرداخت کنند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید