واکنش جالب نایب رئیس فدراسیون والیبال به محرومیت دختران ملی پوش

صادقی در گفتگو با جی پلاس: محرومیت بخاطر درگیری این سه دختر با هم بود / مردها اگر حاشیه دارند حداقل نتیجه می گیرند!

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: رای به محرومیت بازیکنان تیم ملی والیبال امیدهای دختر به خاطر مسائل اخلاقی نبود و صرفا به دلیل درگیری های حاشیه ای آنها در تیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره محرومیت جنجالی سه بازیکن تیم ملی والیبال امیدهای بانوان ایران، اظهار کرد: بحث ما اختلاف و درگیری بین این سه نفر بوده است. هرکسی هم که درخواست تجدید نظر بدهد و اسناد ارائه کند ما بررسی لازم را انجام می دهیم.  اگر درخواست تجدید نظر بدهند ما بررسی می کنیم  و اگر بازیکنان به اشتباهاتشان پی برده باشند من تلاش می کنم برایشان تخفیف بگیرم ولی اگر با تحریک کردن اذهان سعی در توجیه اشتباه کنند کلا دخالت نمی کنم و همه چیز را به مسئولان کمیته انضباطی واگذار می کنم.

 

صادقی ادامه داد: در این مدت متاسفانه برخی از رسانه ها شیطنت کردند و بحث را به سمتی بردند که درست نبوده است. اشتباه است که فکر می کنند این موضوع و محرومیت به خاطر مسائل اخلاقی بوده است.

 

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی الگو است و کسانی که در تیم ملی هستند نماینده کشور هستند و باید بسیاری از مسائل را رعایت کنند. در واکنش به اینکه خاطیان می گویند جریمه سنگین است، می خواهم سوال کنم آیا ضربه ای که رفتار و درگیری های آنها  به تیم  ملی وارد کرد سنگین نبوده است؟!

او در پاسخ به اینکه چرا کمیته انضباطی در خصوص مردان این آرا را اعلام نمی کند، نیز به جی پلاس گفت: مباحث اخلاقی که در مردان وجود دارد متفاوت است. اگر حاشیه دارند نتیجه هم می گیرند. من به بازیکنان گفتم که اگر قرار است نتیجه نگیرید و حاشیه هم درست کنید پس همه چیز را جمع کنیم!

دیدگاه تان را بنویسید