در گفتگو با جی پلاس؛

مصطفی کارخانه: زود است درباره عملکرد کولاکوویچ قضاوت نهایی کنیم/ مشکل همیشگی تیم ملی رفع نشد!

کارشناس والیبال گفت: هنوز زود است درباره کیفیت ایگور کولاکوویچ و کادرفنی تیم ملی نتیجه گیری نهایی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛  درباره نتایج تیم ملی والیبال در لیگ جهانی اظهار کرد: این نتایج به گذشته دور ما برمی گردد. ما در اکثر تورنومنت ها یک ایراد داریم و ایراد های تیم هم باید برطرف شود و آسیب شناسی و علت یابی شود که چرا این اتفاقات رخ می دهد .

 

کارخانه ادامه اداد : متاسفانه ما در اکثر تورنمنت ها شروع خوبی نداریم مثل لیگ های جهانی ، المپیک ، قهرمانی جهان که این یک ایراد بزرگ هست و من فکر می کنم که تیم دیر خودش را پیدا می کند. ما با چهل و پنج روز زمان تمرینی پا به این مسابقه ها گذاشتیم که زمان کمی است و برای اینکه این کمبود را برطرف کنیم مجبور شدیم با یک شیب تند تر به تمرینات ادامه بدهیم که این موضوع هم مشکلاتی را در تیم ایجاد کرد که باعث شد میزان آسیب دیدگی ما بالا برود.

کارشناس والیبال گفت : تیم ملی آن انسجامی که برای بردن باید داشته باشد و آن حس خوب روحیه برنده شدن در بازی ها را ندارد و وقتی خوب شروع نمی کنیم، در این مرحله کادر فنی باید یک شوک به تیم ملی وارد کند. ما یک گذشته داریم که این گذشته باعث شده که الان در این سطح و در این جایگاه باشیم.

 

مصطفی کارخانه درمورد ایرادات فنی در تیم ملی به جی پلاس گفت: تیم ملی از نظر فنی هم مشکل داشت و وقتی که یک تورنومنت را با باخت شروع می کنیم تیم عصبی می شود و ما هیچ کدام از بازی ها را با تمرکز بازی نمی کردیم ، به سختی امتیاز می گرفتیم و به راحتی امتیاز از دست می دادیم که نشان دهنده این است که یک جای کار ایراد دارد.

 

کارخانه درمورد ایگور کولاکوویچ و کادر فنی هم گفت: قضاوت درمورد ایشان هنوز زود است و باید اول اجازه دهیم کولاکوویچ خودش را تثبیت کند که هنوز نتوانسته این کار را کند و باید مقطعی هم این اتفاق بیافتد که برنامه های میان مدت و بلند مدت خودش را جلو ببرد. فکر می کنم هنوز باید اعتماد کنیم و نفراتی که در کنار ایشان هستند مثل پیمان اکبری و سعید رضایی هم از مربیان شایسته کشور ما هستند و با بازیکنان آشنایی دارند .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید