در گفتگو با جی پلاس:

بهنام محمودی: عملکرد کادر فنی والیبال باید بررسی شود/ ما هم وقتی دیدیم توانایی کمتری داریم از تیم ملی خداحافظی کردیم!

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از اینکه تیم ملی ایران به تهران بازگشت، فدراسیون باید عملکرد تیم ملی را به دقت مورد بررسی قرار دهد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنام محمودی بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست تیم ملی برابر لهستان در لیگ جهانی، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، اظهار کرد: بازی برابر لهستان پر از اشتباه و متاسفانه ضعیف بود. بازیکنان و حتی کادرفنی اشتباهات زیادی داشتند که از بسیاری افراد، انجام این اشتباهات بعید بود. بازیکنانی که تجربه زیادی دارند نباید این چنین ضعیف کار کنند.

 

محمودی درباره از دست رفتن شانس صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال نیز گفت: اینکه ما به دور نهایی صعود نکردیم خوب نیست اما همه چیز به این موضوع باز نمی گردد. گاهی تیم خوب بازی می کند و این اتفاق رخ نمی دهد؛ اما تیم ما واقعا خوب کار نکرد.

 

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال، خاطرنشان کرد: به نظرم فدراسیون بعد از بازگشت تیم ملی به ایران باید عملکرد کادرفنی را به خوبی مورد بررسی قرار بدهد تا در آینده مشکلات تکرار نشوند.

او در پایان به جی پلاس گفت: من و بسیاری از بازیکنان زمانی که می توانستیم، به تیم ملی کمک کردیم و زمانی هم که فهمیدیم توانایی مان کمتر شده از تیم کنار رفتیم. شاید زمان آن باشد برخی از بازیکنان هم این کار را انجام بدهند.

دیدگاه تان را بنویسید