ایران یک بازی منظم و با برنامه را ارائه داد

حاج رضایی در گفت و گو با جی پلاس؛ با این جوانان آینده ای روشن پیش روی فوتبال ایران قرار دارد

امیر حاج رضایی حضور کی روش را برای فوتبال ایران مفید دانست و گفت: امیدوارم که کی روش با تیم ملی ایران ادامه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال درباره برد تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان و راه یابی به جام جهانی روسیه به خبرنگار ورزشی جی پلاس گفت: برای اینکه بخواهیم این بازی را تحلیل فنی کنیم باید کمی از آن فاصله بگیریم و به آن زمان بدهیم تا به دور از شور و احساس به این بازی نگاه کنیم. ولی در کل تیم ایران برتر از تیم ازبکستان بود. امروز ایران شانس های متعددی را از دست داد، مانند پنالتی ای که مسعود شجاعی به بیرون زد و یا توپی که سردار آزمون به دست آورد و نتوانست از آن به خوبی استفاده کند. البته این را هم نباید فراموش کنیم که ازبکستان تیم سرسختی بود و نمی خواست به راحتی بازی را واگذار کند. 

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ایران یک بازی منظم و با برنامه را ارائه داد و خوشحالم که بگویم امروز فوتبال ما از فوتبال احساسی فاصله گرفته و رو به فوتبالی منطقی آورده است. مطمئن باشید که این بازیکنان جوان که در زمین بازی کردند و جوانانی که بر روی نیمکت بودند نشان از آینده ای روشن برای فوتبال ایران دارند.

حاج رضایی افزود: مهمترین اتفاق در تیم ایران تغییر نسل بعد از جام جهانی گذشته است. این اتفاق به فوتبال ایران کمک کرد و این مهم فقط از عهده یک مربی بزرگ برمی آمد.

وی اظهار کرد: امیدوارم کی روش در تیم ملی ایران بماند و فدراسیون فوتبال ایران، برای تحقق این اتفاق تلاش خود را بکند. مطمئن باشید که وجود کی روش به تیم ایران و فوتبال ما کمک می کند. مطمئن باشید که فوتبال ایران به غیر از رفتن به جام جهانی کارهای دیگری همچون سر و سامان دادن به تیم های پایه فوتبال کشورمان دارد، که کی روش باید آن ها را به سرانجام برساند و این فوتبال ایران را در مسیر صحیحش قرار دهد.

این کارشناس فوتبال کشور نقش فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان را در این یک سال باقی مانده تا جام جهانی مهم دانست و به جی پلاس، گفت: فدراسیون فوتبال تلاش خودش را برای تیم ملی انجام داد و در این موفقیت سهیم است. امیدوارم که وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال حمایت کند تا آنها هم بتواند خواسته های کی روش را به بهترین وجه ممکن فراهم کند. تمام این موضوعات مانند زنجیر به هم پیوسته است و مسئولان باید در این موضوع همکاری کنند تا بتوانیم با نتایج مطلوب جام جهانی را پشت سر بگذاریم.

حاج رضایی در پایان این پیروزی را به جامعه ایران تبریک گفت و افزود: این اتفاق خوبی بود که برای فوتبال ایران رخ داد. مردم ایران امروز خوشحال هستند و این موضوعی است که از همه چیز مهمتر است. به همه مردم ایران تبریک می گویم. 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید