در گفتگو با جی پلاس؛

مجید جلالی: بخاطر از دست دادن منشا و نعمتی متاسفم / بازیکنان خارجی حاضر به تست دادن در ایران نیستند!

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه تاکنون فیلم هایی از عملکرد 120 بازیکن خارجی پیشنهاد شده را دیده گفت: بازیکنان خارجی حاضر به تست دادن در ایران نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس با اشاره به شرایط نقل و انتقالاتی این تیم اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از بازیکنان تاثیرگذارمان را از دست داده ایم. تلاش داشتیم که بدنه اصلی تیم را حفظ کنیم که این موضوع اتفاق نیافتاد و منشا و نعمتی به پرسپولیس پیوستند. البته ما توانستیم با وجود مذاکره استقلال با شیری، نهایتا او را در تیم حفظ کنیم.

مربی تیم پیکان درباره بازیکنان ورودی این تیم هم گفت: تاکنون حجت حق وردی و مهدی مؤمنی به تیم اضافه شده اند و چند بازیکن از رده جوانان تیم پیکان به بازیکنان بزرگسالان ما ملحق خواهند شد. در تمام طول سال های مربی گری ام سعی کردم که استعدادهای جوان را به فوتبال ایران معرفی کنم. در این فصل هم تمام تلاشمان این است که چند استعداد جدید به فوتبال ایران معرفی کنیم.

مجید جلالی دررابطه با جذب بازیکن خارجی هم به جی پلاس گفت: تا کنون فیلم بازی 120 بازیکن خارجی که اکثرا آفریقای هستند را دیده ام و از میان آنها تعدادی را انتخاب کرده ام که باید برای تست به ایران بیایند. تمام تلاش کادر فنی پیکان بر این است که هیچ بازیکن خارجی را بدون تست جذب نکند. البته مشکل اصلی ما همین است که بازیکنان حاضر به دادن تست نیستند و این موضوع کمی روند یارگیری ما را مختل کرده است.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش هیئت مدیره تیم پیکان و ارتباط خوبی که بین کادر فنی و هیئت مدیره پیکان برقرار است بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید