ویسی سرمربی استقلال خوزستان شد

سرمربی سابق استقلال خوزستان که با این تیم به قهرمانی لیگ پانزدهم رسیده بود، مجددا عهده‌دار این مسؤولیت شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی بعد از دو سال حضور در استقلال خوزستان، در فصل 95-94 و در عین ناباوری با جوانانی که بیشتر آنها را خوزستانی‌ها تشکیل می‌دادند توانست کار بزرگی انجام دهد و بالاتر از پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.


او به دلیل شرایط مالی نابسمانان استقلال خوزستان که خود آن را آسیایی کرده بود، تصمیم گرفت فصل قبل را با سپاهان آغاز کند ولی به دلیل نتایجی که در این تیم به دست آورد پس از هفته بیست و چهارم و در حالی که زردپوشان اصفهانی رتبه هفتم جدول را داشتند، از سمت خود کنار رفت و تا پایان فصل هدایت تیمی را عهده‌دار نشد.


اکنون دوباره مسؤولان باشگاه استقلال خوزستان که مالکیت آن برعهده اداره کل ورزش و جوانان این استان است، عبدالله ویسی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کردند.


افشین حیدری، مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با تایید این خبر گفت: امروز جلسه‌ای با آقای شریعتی، استاندار خوزستان داشتیم که مقرر شد استقلال خوزستان برای فصل آینده نیز باید در لیگ برتر بماند و به فعالیت خود ادامه دهد.


وی ادامه داد: تمرینات استقلال خوزستان زیر نظر آقای ویسی هرچه زودتر شروع می‌شود و ان‌شاالله مشکل مالی نیز برطرف خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید