گزارش جی پلاس؛

افشای مشخصات دقیق هوندا سیویک 2018 مدل R + تصاویر

با اطلاعات و مشخصات دقیق تری از جدیدترین محصول هوندا، یعنی سیویک تیپ R 2018 آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فن آوری جی پلاس؛ جزئیات بیشترهوندای سیویک تیپ R 2018 منتشر شد. این ماشین 4 سلیندر از پیشرانه 2 لیتری بنزینی با قدرت 235 کیلو وات اسب بخار و گشتار 400 نیوتون نیرو می گیرد.

این خودروی دیفرانسیل جلویی شتابش از 0 تا 100 فقط حدود 5.7 ثانیه طول می کشد و توانسته رکورد فلوکس واگن جی تی آر را در پیست معروف نوربرینگ بشکند و با زمان 7 دقیقه و 43 ثانیه مسیر پیست را به پایان برساند.

این خودرو جزو سریعترین و پرشتاب ترین خودرو ها محسوب می شود که از خصوصیات برجسته اش می توان به آمپرهای تطبیقی، دیسک صفحه ترمز جلو 350 میلی متری و صفحه عقب 305 میلی متری اشاره کرد؛ همچنین چرخ های با آلیاژ" برلینا" 20 اینچی که با تایرهای R20 245/30 پوشانده شده است. این خودرو سه حالت رانندگی از جمله کامفورت، اسپورت، و آرپلاس دارد.

داخل ماشین، هم راننده . هم سرنشینان می توانند روی صندلی های اسپورت با پشتی بلند مزین به پارچه قرمز و سیاه بنشینند. فرمان با چرم قرمز و سیاه پوشانده شده و داشبورد مشکی کربنی این خودرو هایلایت های قرمز دارد؛ صفحه نمایش 7 اینچی مجهز به منو خاص هم روی آن دیده می شود.

هوندا سیویک

این خودروی هوندا مجموعه ای از استاندارهای کمک راننده مثل ترمز اضطراری مستقل، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از جاده، تشخیص چراغ راهنماو...  را داراست.

به گزارش جی پلاس؛ caradvice همچنین در ادامه گزارش می آورد که: در اروپا مدل‌های GT به‌صورت استاندارد با تجهیزاتی چون پایش نقاط کور و ترافیک محیط، سیستم تهویه دو ناحیه‌ای، آینه دید عقب با تیره شوندگی خودکار، سیستم اطلاعات سرگرمی کانکت هوندا با ناوبری گارمین، شارژ بی‌سیم و مه شکن‌های LED عرضه خواهند شد.

 


 

دیدگاه تان را بنویسید