گزارش جی پلاس؛

مایکروسافت نسخه آپدیت outlook را منتشر کرد

مایکروسافت نسخه آپدیت outlook را برای کاربران اندورید و ios به تازگی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ برای کاربران outlook این خبر که مایکروسافت نسخه آپدیت جدیدی را برای هر دو سیستم اندروید و ios منتشر کرده، خبر بسیار مسرت بخشی است. هر چند به نظر می رسد تفاوت زیادی با نسخه قبلی ندارد، اما تمام تغییرات گنجانده شده به منظور بهبود و دسترسی بیشتر کاربران به اطلاعات تماس انجام گرفته است.

یکی از تغییراتی که می توان به آن اشاره کرد این است که نسخه جدید امکان افزودن مخاطب و ویرایش اطلاعات تماس را مستقیم از outlook در هر دو سیستم اندروید و ios فراهم می کند. علاوه بر این، کارت تماس به طور کامل مجددا طراحی شده است؛ به این منظور که اطلاعات جزیی بیشتری مثل جدیدترین مکالمات و فایل های به اشتراک گذاشته شده را نمایش می دهد.

قبلا به منظور افزودن مخاطب، کاربران سیستم ios باید گزینه peole  و بعد علامت + را لمس می کردند، اما در این نسخه جدید کاربران می توانند به طور مستقیم هنگام دریافت پیام یا تماس جدید با زدن بر روی شماره یا نام مخاطب و انتخاب گزینه افزودن مخاطب آن را اضافه کنند.

تممنخ

همچنین طراحی جدید کارت تماس، جزئیات بیشتری مثل شماره تلفن های یک شخص، آدرس ایمیل ها، اسکایپ و تصاویر شخص را تنها با لمس نام مخاطب در اختیار کاربر قرار دهد.

البته باید ذکر کرد که تمام تغییرات جدید که در outlook داده شده منطبق با اپلیکیشن تماس است.

1111

 

دیدگاه تان را بنویسید