حرف های کی روش پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل مونته نگرو

سرمربی تیم ملی پس از دیدار ایران و مونته نگرو گفت: این مسابقه فرصت بسیار مناسبی برای بازیکنان ما بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال گفت‌: دیدار برابر مونته نگرو چیزی بود که من انتظارش را داشتم. فرصت بسیار بزرگی برای بازیکنان ما به جهت بازی در این سطح فراهم شد. این یک فرصت بی نظیر است و ما توانستیم تجربه خوبی  را بدست آوردیم. ما می توانیم از آنچه که امروز یاد گرفتیم در مسابقات آینده خود در آسیا استفاده کنیم.

وی ادامه‌ داد: تیم‌ ‌ملی فوتبال همیشه نیاز به رشد و بازی با این فشار دارد. در آسیا فوتبال وقفه‌های زیادی دارد و بازی کردن در این سطح بسیار خوب است. در نهایت به عقیده من مسابقه خوبی برای هر دوطرف بود به سبب آنکه هر دو مربی در جایگاه بهتری جهت اتخاذ تصمیمات بهتر در مسابقات آینده هستند به دلیل آنکه ما فرصت زیادی برای کار کردن با تیم ملی نداریم.

کی‌روش درباره بازیکنان جدید گفت: برای تیم من بدون کمپ اتریش و این مسابقات امکان استفاده از بازیکنانی مثل سعید آقایی و احسان پهلوان که هیچ وقت در تیم نخست ما حضور نداشتند و امروز اولین بازی ملی خود را انجام دادند، وجود نداشت. به این دلیل من می‌خواهم از مونته نگرو تشکر کنم که این موقیعت را در اختیار من قرارداد و در همین جا آرزوی موفقیت برای مونته نگرو در مسابقه آینده دارم.

وی درمورد آماده سازی تیم‌ ‌ملی فوتبال گفت‌: برخی اوقات ما مشکل داریم. در اتریش مجبور شدیم که منتظر بعضی از بازیکنان باشیم. این موضوع مثل این است که شما خودرویی داشته باشید که فقط دو چرخ دارد. ما باید منتظر تعدادی از بازیکنان در اردوی اتریش می بودیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید