کولاکوویچ: تا آخرین لحظه مبارزه خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: انتظار دیدن چهره‌های جوانی را در ترکیب تیم ملی داریم که باید آنها را برای بازی‌های مهم آینده به خصوص المپیک توکیو آماده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، هفته نخست لیگ جهانی 2017 والیبال از فردا آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 22:30 جمعه به وقت تهران در شهر پیزارو ایتالیا به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.

نشست خبری سرمربیان و کاپیتان های تیم‌ها امروز پنجشنبه به وقت محلی برگزار شد و ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان صحبت‌های خود را با نوعی انتقاد از زمان برگزاری نشست خبری و تاخیر در آغاز آن اینگونه آغاز کرد: در ابتدا از این همه میهمان نوازی شما در پیزارو تشکر می‌کنم.

ایگور در خصوص این رقابت‌ها اظهار کرد: باعث افتخار است که در مقابل تیم‌های قدرتمندی همچون برزیل ایتالیا و لهستان قرار گرفته‌ایم. تیم‌هایی که قهرمان جهان، قهرمان المپیک و نایب قهرمان المپیک هستند. اما در هر صورت به اینجا آمده‌ایم تا با تمام قدرت تا آخرین لحظه با این تیم ها مبارزه کنیم، ما آماده‌ایم و باید دید که شرایط به چه صورتی رقم خواهد خورد.

سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: ما وارد دوره جدید المپیک شده‌ایم. به طور قطع انتظار دیدن چهره‌های جوانی را در ترکیب تیم ملی داریم که باید آن ها را برای بازی‌های مهم آینده به خصوص المپیک توکیو آماده کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید