اهدای پیراهن شماره ۲۰ تیم ملی فوتبال ایران به سید حسن خمینی

دیدار جمعی از ورزشکاران با یادگار حضرت امام (س) + اسامی

نشست صمیمانه جمعی از ورزشکاران، مربیان، مسئولان و اهالی ورزش با یادگار گرامی حضرت امام خمینی(س) در حسینیه جماران برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی جی پلاس ، نشست صمیمانه جمعی از ورزشکاران، مربیان، مسئولان و اهالی ورزش با یادگار حضرت امام خمینی(س) عصر امروز (دوشنبه) پیش از افطار در حسینیه جماران برگزار شد.

برخی از مسئولان و ورزشکارانی که در این مراسم حضور داشتند عبارتند از: امیر عابدینی، حمید درخشان، علی فتح الله زاده، مهدی تاج، محمود مشحون، محمود خسروی وفا، کاظم اولیایی، عزیز محمدی ، محمد پنجعلی، محمدرضا داورزنی، فرامرز ظلی، علیرضا اسدی، صادق درودگر ، ناصر فریاد شیران، حسین شمس، حسن روشن، علی نظری جویباری، مجید فرزین، اعضای تیم ملی تکواندو و سایر قهرمانان پارالمپیک.

برخی از ورزشکاران بانوان ایران نیز در این مراسم حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، پیراهن شماره 20 تیم ملی فوتبال ایران را  به حجت الاسلام سیدحسن خمینی اهداء کرد.

این شماره را سردار آزمون در تیم ملی ایران بر تن می کند.

سید حسن خمینی در سخنانی میان اهالی ورزش تاکید کرد:  من آینده درخشانی را برای ورزش قهرمانی کشور متصور هستم. مطمئنا ورزش ایران به موفقیت نمی رسد مگر آنکه ریشه و سازندگی در ورزش به آموزشگاه ها و ورزش محلات کشیده شود. البته وزارت آموزش و پرورش هم باید در این زمینه همکاری های لازم را انجام دهد. 

محمود سلطانی فر نیز در این دیدار گفت: تمهیدات و برنامه های زیادی برای ورزش اندیشیده ایم و موفقیت های ورزشی خوبی هم تاکنون به دست آورده ایم. تلاشمان این است که در المپیک 2020 در رشته هایی که تا به حال مدال نیاورده ایم اما پتانسیل آن را داریم مدال آوری کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ، مهدی تاج نیز گفت: وضعیت تیم های ملی خوب است. تیم های ملی پایه ما به جام جهانی صعود کرده اند و تیم ملی بزرگسالان هم در آستانه صعود قرار دارد . مسیر خوبی در فوتبال شکل گرفته که انشاءالله شاهد موفقیت های بعدی آن نیز خواهیم بود.

به گزارش جی پلاس  مشروح صحبت های یادگار گرامی امام(س) ، وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج در خبر تفصیلی سایت جماران منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید