جی پلاس؛

BMW جدید i8 با رنگ بنفش تولید شد! + عکس

این مقاله به طراحی سبک سفارشی از بی ام دبلیو i8 پرداخته و تغییرات جدید اعمال شده در آن را توضیح می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ ممکن است در چند ماه گذشته خبر یا عکسی جدید در مورد بی ام دبلیو i8 شنیده یا دیده باشید. اما اکنون در این مقاله به خبر جدیدی می پردازیم در مورد تصمیم یک شرکت تنظیم خودرو ژاپنی مبنی بر تغییر طراحی این مدل بی ام دبلیو و ساخت " نسخه شوالیه سیاهی"!

بدنه این مدل از "بَتن من" 1995 الهام گرفته است و به همین دلیل بنفش می باشد.

در این تصویر منتشر شده، به خوبی می توان مشاهده کرد که چقدر این ماشین قدرتمند و قوی به نظر می رسد. این بی ام دبلیو سفارشی در سوپر کارناوال سالیانه 2017 به نمایش گذاشته شد وهمه را در صحنه وی آپی کارناوال هیجان زده کرد.

همانطور که در تصویر این خودرو مشاهده می کنید، بی ام دبلیو i8 گلگیری را به رخ می کشد که به نظر می رسد این گلگیر، هوا را به داخل می برد و به عبارتی نفس می کشد. همچنین این گلگیر با تیغه های کربنی تزئین شده است.

عقب این مدل به پورشه 911 شباهت دارد اما طراحی جلوی ماشین مانند دهان کوسه ای است که یک سری فک های کوچکتر را در خود جا داده است. به این ترتیب سپر جلو به طور کامل تغییر داده شده و چین های جدیدی نیز اضافه شده است.

در عقب هم کربن بیشتری استفاده شده به خصوص در بخشی که بر روی طاق ماشین قسمت بال است.

چرخ های این ماشین به سفارش شرکت ژاپنی در شرکت تایرسازی هانکوک ساخته شده و روی آن با رنگ سفید نوشته شده: "ماشین بتن من دارای موتور توربو 1.5 لیتری".

داخل ماشین هم صندلی های به رنگ قرمز روشن تزئین شده و داشبورد هم تمام چرم و قرمز رنگ است.

دیدگاه تان را بنویسید