نظام وظیفه با کسر از خدمت نوراللهی و عالیشاه موافقت کرد

سربازهای پرسپولیس همچنان امیدوار بازگشت به جمع قرمزها هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، راضی شدن نظام وظیفه به صدور برگه عدم کسری خدمت امید عالیشاه و احمد نوراللهی آنها را از کابوس بازی در لیگ یک راحت کرده است.

عالیشاه پس از چند ماه خانه‌نشینی، فصل بعد می بایست برای ادامه خدمت به لیگ یک و ملوان یا فجرسپاسی می‌رفت اما نظام وظیفه برای جبران اشتباه تراکتورسازی، به او برگه عدم کسر خدمت داد تا فصل بعد برای پرسپولیس بازی کند. تغییر مسیری که شاید، او را فقط از چاه دربیاورد اما به چاله بیندازد. عالیشاه فصل پیش، بازیکن ثابت پرسپولیس بود و برای تمدید قرارداد درخواست بازوبند کاپیتانی داشت. امید، کاپیتان دوم پرسپولیس شد اما زمستان در انتخابی پرحاشیه، پرسپولیس را رها کرد و به رقیب مستقیم این تیم در راه قهرمانی رفت.

انتخاب عجیب امید، برای او باخت مطلق بوده است. عالیشاه چند ماه در خانه نشست، قهرمانی پرسپولیس را از تلویزیون تماشا کرد و حالا در صورت بازگشت به این تیم، جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت. فرشاد، سروش، مسلمان و امیری، چهار گزینه برانکو برای سه پست هافبک راست، چپ و تهاجمی هستند. عالیشاه در صورت بازگشت، پنجمین گزینه سرمربی پرسپولیس خواهد بود و اولویت پایین‌تری از بازیکنان ثابت تیم قهرمان خواهد داشت.

روزی که عالیشاه تصمیم به جدایی گرفت، جایگاه ثابتش را رها کرد و حالا در صورت بازگشت، باید به نیمکت ذخیره‌ها عادت کند. جایی که فصل پیش، رامین رضاییان هم تاوان تصمیمات اشتباهش را با نشستن روی آن داد. این در حالی است که اوضاع برای نوراللهی متفاوت‌تر از عالیشاه است.

در شرایطی که کمال کامیابی‌نیا کتفش را جراحی کرده و دو ماه دیگر به شرایط بازی کردن می‌رسد، نوراللهی می‌تواند خیال هواداران را از بابت هافبک دفاعی راحت کند. البته لیست این تیم فقط یک جای خالی دارد و برانکو باید برای بازگشت بازیکنان سرباز تیمش نام یک بازیکن دیگر را هم از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج کند، البته به‌شرطی که سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید