مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا

امید های ایران بر قله آسیا ایستادند

تیم والیبال امید ایران با پیروزی مقابل تیم ژاپن در فینال دومین دوره رقابتهای والیبال امیدهای آسیا، مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم والیبال امید ایران موفق شد در بازی فینال دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال آسیا مقابل تیم ژاپن با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیده و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

تیم والیبال امید ایران که در این مسابقه از حمایت حدود 8 هزار تماشاگر پرشور اردبیلی بهره‌مند بود، توانست در ست اول این بازی با نتیجه نزدیک 27 بر 25 و در ست دوم نیز با نتیجه 26 بر 24 به پیروزی برسد.

تیم والیبال امید ایران ست سوم این دیدار را نیز با قدرت آغاز کرد و موفق شد در این ست هم با نتیجه 25 بر 19  پیروز شده و مقام اول این مسابقات را کسب کند.

تیم والیبال امید ایران ضمن قهرمانی در این دوره از رقابتها که به میزبانی اردبیل برگزار شد توانست جواز حضور در رقابتهای جهانی مصر را نیز کسب کند.

تیم والیبال امید ژاپن و چین‌تایپه نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند؛ این رقابتها با حضور 11 تیم آسیایی به مدت هشت روز در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید