در یک اتفاق عجیب

زهرا نعمتی از سوی همسرش ممنوع الخروج شد! + واکنش فدراسیون

زهرا نعمتی پرچمدار بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته تیر و کمان از سوی همسرش ممنوع‌الخروج شده است!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ رهام شهابی‌پور، همسر زهرا نعمتی - قهرمان تیراندازی با کمان ایران و جهان که مدال ها و جوایز بین المللی متعددی را در حوزه قهرمانی و اخلاقی برای کشورمان کسب کرده است، مدعی مشکلات خانوادگی با همسرش شد تا جایی که ظاهرا این ورزشکار حرفه ای را ممنوع الخروج کرده است!

شهابی پور که خود زمانی عضو تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان ایران بود، مدعی شده است: بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو زهرا نعمتی بنا به دلایلی منزل را ترک کرده و تا این لحظه با وجود این که چندین‌بار خواستار بازگشت او به منزل بودم از زندگی با من امتناع کرده و حتی درخواست طلاق داده است.

او ضمن ادعای فوق، ادعای عجیب تری را مطرح کرد و افزود: به عنوان همسرش در جهت مخالفت با درخواست طلاق او، از فدراسیون جانبازان و معلولین و فدراسیون تیر و کمان درخواست کردم که او را به اردوهای تیم ملی دعوت نکنند! من البته او را ممنوع‌الخروج کرده‌ام تا نتواند در هیچ تورنمنت برون‌مرزی شرکت کند؛ گرچه نمی‌دانم با چه مجوزی توانست به عنوان نماینده سازمان ملل کشور را ترک و عازم سوییس شود!

شهابی‌پور که در همین رابطه به ایسنا می گوید: هر چند از فدراسیون جانبازان و معلولین نیز درخواست کردم که او (زهرا نعمتی) را به اردوی تیم ملی دعوت نکند اما متاسفانه با وجود رضایت نداشتن من باز هم رییس انجمن تیر و کمان معلولین اسم وی را در فهرست کمانداران دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار داد و او در اردو حضور پیدا کرد.

وی که مشکلات خانوادگی اش در این باره را رسانه ای کرد، به نوعی اشتیاقش به ادامه زندگی با نعمتی را کتمان نکرده و می گوید : به هر صورت یکسری مسائل و مشکلات خانوادگی پیش آمده که قابل حل است و نیاز نیست تا حد طلاق به آن دامن زده شود.

به گزارش جی پلاس،  اما در پی انتشار متن مصاحبه ی رهام شهابی پور، همسر زهرا نعمتی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

"نظر به درج مطالبی از سوی آقای شهابی پور مبنی بر اختلافات خانوادگی میان وی و خانم زهرا نعمتی، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ضمن پرهیز از هر گونه دخالت در مسائل شخصی و خانوادگی ورزشکاران، پیشنهاد می کند که این نوع مسائل به دور از جنجال های رسانه ای حل و فصل شود تا در فضایی اخلاقی، حرمت دو طرف دعوا محفوظ بماند.

همچنین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برای موارد مندرج در اظهارات آقای شهابی پور پاسخ هایی در خور دارد اما بنا به ملاحظات حقوقی صلاح می داند که در فرصتی بهتر به این اظهارات و ادعاها پاسخ دهد."

به گزارش جی پلاس، زهرا نعمتی که پس از انتشار این موضوع در رسانه ها به شدت ناراحت و عصبانی شده فعلا هیچ واکنش رسانه ای نداشته است. در هر حال امید است با حل مسائل فوق، مردم و علاقمندان ورزش قهرمانی کشور بتوانند باز هم شاهد حضور و درخشش بانوی اول تیر و کمان ایران در مسابقات بین المللی باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید