رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی - یونان

پایان کار تکواندوکاران ایرانی با کسب ۴ مدال طلا و یک برنز/ سجاد مردانی به مدال برنز رسید

سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان با دو پیروزی و یک باخت به مدال برنز جام ریاست فدراسیون جهانی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) با حضور 2163 تکواندوکار از 54 کشور در دو بخش پومسه و کیوروگی و سه رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان از روز پنچنشبه در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن در حال برگزاری است که نمایندگان کشورمان تنها در رده‌سنی بزرگسالان و در گروه مردان در این رقابت‌ها به مصاف رقیبانشان رفتند.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان به عنوان نماینده ایران در روز پایانی این رقابت‌ها، پس از یک‌دور استراحت در نخستین گام رو در روی «تیمو هینو» از فنلاند قرار گرفت و 12 بر 6 پیروز شد، سپس «یوری کریچنکو» نماینده کشور روسیه را در راند طلایی شکست داد.

سجاد در مرحله نیمه‌نهایی و در مبارزاتی نزدیک (12 - 10) با شکست برابر «رادیک عیسی اف»آذربایجانی، قهرمان المپیک ریو 2016، به مدال برنز این رقابت‌ها بسنده کرد.

هدایت این تیم برعهده «مهدی بی باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.

تیم‌ملی کشورمان پیش از این موفق به کسب 4 مدال طلا توسط محمد کاظمی (وزن 58- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن 63- کیلوگرم)، آرمین هادی‌پور( وزن 54- کیلوگرم) و ابوالفضل یعقوبی( وزن 68- کیلوگرم) شده بود.

گفتنی است؛ مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید