پرسپولیسی‌ها بلیت‌های 100 هزار تومانی یک فیلم را خریدند؟

بازیکنان پرسپولیس در اکران خیریه فیلم هم‌تیمی سابقشان حاضر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  حدودا 400، 500 نفر در یک سالن سینما‌، پنج‌شنبه شب و بلیت‌های 100 هزار تومانی؛ این یک اکران ویژه بود از «خوب، بد، جلف» پیمان قاسمخانی که این روزها سلطان گیشه‌هاست. اکرانی در یکی از سالن‌های اصلی پردیس سینمایی کوروش. 

پیمان و مهراب و دیگر اعضای اصلی فیلم در کنار هم. البته این اکران هدفش کار خیر بود. کمک به بیماران فوق‌‌العاده اوتیسم. همان‌هایی که ضریب هوشی‌شان شاید خیلی از ما بیشتر باشد اما اختلالاتی در تکلم، اعتماد به نفس و حرکت دارند. 

برای این اکران ویژه یک خواننده رپ، عوامل تولید‌کننده فیلم و البته اعضای تیم پرسپولیس دعوت شده بودند. مراسم سه غایب ویژه داشت: «خوب» که این روزها تایلند است. فرخ‌نژاد اصلاً نبود چون مشغول بازی در فیلم جدید کاهانی است. «بد» یا پژمان هم که درگیر سریال 90 قسمتی دیوار به دیوار است و سر فیلمبرداری بود. البته جایی که پژمان نبوده، خب مشخص است که «جلف» یعنی سام درخشانی هم نمی‌رود. به جای این سه اما تا دل‌تان بخواهد علاقه‌مند به پرسپولیس آمده بودند. درحالی که دو سالن دیگر در همان سانس داشتند فیلم را با بلیت‌های حدود 15 هزار تومانی پخش می‌کردند، برای این سانس اما بلیت‌های 100 هزار تومانی فروخته شده بود و مردم حسابی داشتند از تماشایش لذت می‌بردند. از جمع پرسپولیسی‌ها، کاپیتان سید جلال، سروش رفیعی، علی علی‌پور، محمود خوردبین، علیرضا بیرانوند با پسرش و رضا کرم‌ا... چعب آمده بودند و بازار عکس یادگاری گرفتن با آنها حسابی داغ بود. 

خانواده قاسمخانی هم که حسابی سنگ تمام گذاشته بودند. قبل از شروع فیلم سخنان کوتاهی درباره بیماری اوتیسم گفته شد و بعد نوبت رسید به یک کری استقلالی و پرسپولیسی. اول اسم استقلال؛ شاید 10 یا 15 نفر، سالن اما در قُرُق پرسپولیسی‌ها بود. وقتی اسم پرسپولیس آمد ــ آن هم در شبی که تقریباً با از دست دادن امتیاز توسط استقلال، قهرمانی‌شان مسجل شده بود ــ تا دل‌تان بخواهد فریاد و دست و جیغ و هورا بود که سالن را پر کرد. 

تب سلفی‌‌ هم داغ بود اما برای دو ردیف اول با شروع فیلم، بادیگارد گذاشته بودند. بعد از فیلم، بچه‌های پرسپولیس خوب خندیدند و راضی بودند، البته بیشتر حال‌شان از این خوب بود که تقریباً قهرمانی‌شان از هفته‌ها مانده به پایان لیگ مسجل شده است و فقط یک سه امتیاز برای جشن قهرمانی می‌خواهند. 

از آن طرف، عوامل فیلم هم از اینکه یک اکران داغ خیریه داشتند، حسابی سر کیف بودند. آنها قبل از این هم اکران خیریه دیگری داشتند در حمایت از حیوانات ولگرد. این بار اما جشن‌شان برای کودکان اوتیسم خیلی گرفته بود و راضی بودند. با سینما توانستند شادی بنشانند و کار خیر کنند. 

 

پژمان جمشیدی: حالا باید بروم سر تمرین پرسپولیس و تشکر کنم

پژمان جمشیدی می‌گوید واقعاً شرمنده دوستان پرسپولیسی‌‌اش است که در نبودش به تماشای فیلم او نشسته‌اند. 

او در این باره به تماشاگران امروز می‌گوید: «راستش بچه‌های پرسپولیس کار بزرگی کردند. خب خیلی خوشحالم که برای فیلم یک مراسم خیریه باشکوه برگزار شد و پرسپولیسی‌ها هم به وظیفه انسانی‌شان عمل کردند. درست مثل عوامل فیلم. شکر خدا ‹خوب، بد، جلف› در نوروز امسال عالی بود. ما در کنار فروش خوب فیلم، دو اکران خیریه خوب هم داشتیم.»

او ادامه می‌دهد: «به خاطر بچه‌های اوتیسم، اگرچه خودم به دلیل درگیری کاری نتوانستم کنار بچه‌های پرسپولیس باشم اما واقعاً از حضورشان ممنونم. من فیلمبرداری سریال دیوار به دیوار را دارم و همین الان هم حسابی درگیرم و سر ضبط هستم ولی به سامان مقدم عزیز هم گفته‌ام باید این هفته یک روز به من وقت بدهد بروم سر تمرین بچه‌ها تا از آنها تشکر کنم. بالاخره آنها دیگر قهرمانی‌شان هم قطعی است و من دوست دارم بروم پیشاپیش به آنها برای موفقیت‌شان تبریک بگویم و از اینکه شب اکران فیلم در کنارشان نبوده‌ام هم دوباره عذر بخواهم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید