رنکینگ جهانی جودوکاران/ ملایی به رده دهم صعود کرد

جدیدترین رده بندی بهترین های جودو جهان حکایت از تداوم سیر صعودی سعید ملایی و ورود یک جوان ایرانی به جدول وزن ۷۳- کیلوگرم دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از گذشت چند روز از پایان رقابتهای گرندپری گرجستان، فدراسیون جهانی جودو جدیدترین رده بندی بهترین های جهان را در حالی اعلام کرد که چهار جودوکار ایران در رتبه زیر ۱۰۰ قرار دارند و یک نماینده هم تازه وارد جدول شده است. 

سعید ملایی جودوکار وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان که با مدال نقره گرند اسلم باکو تا رتبه ۱۳بالا آمده بود، در تفلیس هم به نشان برنز دست یافت و با تداوم سیر صعودی خود با ۱۴۸۶ امتیاز تا رتبه دهم جهان بالا آمد. در این وزن «تاکانوری» از ژاپن با ۲۳۰۰ امتیاز در رتبه نخست قرار دارند. 

جواد محجوب که همچنان در اردوهای تیم ملی غیبت دارد، با همان  ۶۰۲ امتیاز قبلی و دو پله سقوط به رتبه۳۳ رفت.علیرضا خجسته جودوکار ۶۶- کیلوگرم کشورمان در این رده بندی جایگاه تقریبا مناسبی دارد. وی با ۵۰۴ امتیاز و یک پله صعود در خانه ۴۰  ایستادهاست. 

در این رده بندی وحید نوری در وزن ۹۰- کیلوگرم با وجود آنکه به مدالی در مسابقات قبلی دست پیدا نکرده بواسطه حضور و چند پیروزی، ۲۷۲ امتیاز کسب کرده و رده ۶۱ را در اختیار دارد. 

محمدمحمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم در دو تورنمنت باکو و تفلیس همراه تیم بود و از این دو رویداد ۱۱۲ امتیاز کسب کرد و با ورود به جدول این وزن در رتبه ۱۲۲ ایستاد. 

سایر جودوکاران کشورمان که این روزها تیم ملی را در مسابقات مختلف برون مرزی همراهی می کنند، در حال جمع کردن امتیازات هستند تا به جایگاه بهتری در این رده بندی دست پیدا کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید