با آغاز هفته بیست و پنجم

لیگ برتر فوتبال فردا با 4 مسابقه پی گیری می شود

مسابقات فوتبال لیگ برتر از فردا (جمعه - 11 فروردین) با برگزاری چهار مسابقه پی گیری می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ رقابت های فوتبال لیگ برتر پس از 20 روز تعطیلی بخاطر برگزاری لیگ قهرمانان آسیا و بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی 2018، از فردا (جمعه - 11 فروردین) با برگزاری 4 مسابقه از هفته بیست و پنجم، پی گیری می شود.

** پدیده خراسان – صبای قم ساعت 17 ورزشگاه ثامن مشهد

تیم صبای قم در حالی مهمان پدیده است که در تعطیلات نوروزی به این تیم پول تزریق شده و آنها به لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند. شاگردان مرفاوی برای جدا شدن از منطقه سقوط نیاز مبرمی به امتیاز گرفتن از پدیده دارند و در آن سوی میدان تیم پدیده هم برای نگه داشتن خود در میانه‌های جدول تلاش می‌کند تا امتیاز بازی خانگی را برای خود نگه دارد.

از طرفی تیم پدیده هم خیلی با منطقه سقوط فاصله ندارد و این دیدار به نوعی برای آنها از اهمیت جدولی برخوردار است.

دیدار رفت دو تیم با برتری سه بر دو تیم پدیده به پایان رسید.

** استقلال خوزستان- ذوب آهن اصفهان ساعت 17 ورزشگاه غدیر اهواز

شاگردان پورموسوی از کسب سهمیه آسیایی برای سال بعد نا امید شده‌اند ولی به مصاف با ذوب اهن به چشم دیدار برای آماده سازی خود نگاه می‌کنند و این مسئله کار را برای تیم اصفهانی سخت می‌کند. مصاف استقلال خوزستان و ذوب‌آهن یادآور خاطرات خوبی برای هواداران این تیم است چراکه آنها سال گذشته با غلبه بر ذوب‌آهن جشن قهرمانی را برگزار کردند.

در سوی دیگر میدان ذوب‌آهنی ها به خوبی می‌دانند که شکست در مقابل استقلال خوزستان به معنای از بین رفتن شانس کسب سهمیه است و به همین دلیل با تمام توان دراین مصاف گام می‌گذارند.

این دیدار رایگان اعلام شده است.

دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

 

** پیکان تهران- ماشین سازی تبریز ساعت 17 ورزشگاه شهدا شهرقدس

پیکانی ها هم از احتمال کسب سهیمه آسیایی نا امید شده‌اند و تنها برای نگه داشتن خود در نیمه بالای جدول تلاش می‌کنند اما این دیدار برای حریف تبریزی شرایط متفاوت‌تری دارد و شاگردان فرهاد کاظمی محکوم به کسب هر سه امتیاز این بازی هستند.

تیم ماشین‌سازی در قعر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و اگر به دنبال ماندن در لیگ برتر استف باید در این بازی پیروز شود.

پیکانی‌ها در تعطیلات لیگ بازی‌های تدارکاتی‌ای داشته‌اند و در شرایط مسابقه قرار دارند و این مسئله کار ماشین‌سازان را دشوار می‌کند. با این‌حال حضور شهردار تبریز در تمرین ماشین‌سازان احتمالا تاثیرات روحی خوبی بر تیم سبزپوش تبریز گذاشته است و می‌توان انتظار یک بازی جذاب را از دو تیم داشت.

دیدار رفت دو تیم با برتری چهار بر یک تیم پیکان به پایان رسید.

 

** نفت تهران- سیاه جامگان مشهد ساعت 17 ورزشگاه تختی تهران

با استعفای شهریاری مدیرعامل تیم نفت تهران شرایط این تیم پیچیده‌تر از گذشتهشد و درحالی که آنها رد مشکلات مالی غرق هستند، حالا با بحران مدیریتی هم روبه‌رو شده‌اند. با این‌حال نفتی‌ها باید به مصاف سیاه جامگانی بروند که از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود.

سیاه جامگان با هدایت میثاقیان فرصت وبی را بدست آورده تا بتواند از سد نفت بحرانی بگذرد و با سه امتیاز این دیدار به وضعیت خودش سر و سامانی بدهد. بدون شک تساوی در این دیدار به درد تیم مشهدی نمی‌خورد و انتظار می‌رود آنها از ابتدا به دنبال پیروزی در این دیدار باشند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

** برنامه سایر بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر:

شنبه 12 فروردین 95

** صنعت نفت آبادان - پرسپولیس - 16:30

** سپاهان - سایپا - 17:00

** تراکتورسازی - گسترش فولاد - 17:30

** استقلال تهران - فولاد خوزستان - 18:50

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید