آخرین وضعیت راه ها و شرایط جوی کشور

پلیس راهور ناجا از انسداد چندین محور مواصلاتی از جمله محورهای جاسک ـ چابهار در استان هرمزگان به علت طغیان رودخانه و مسدود شدن این محور تا اطلاع ثانوی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جامعه جی پلاس، بر اساس آخرین اعلام پلیس راهور ناجا، چندین محور مواصلاتی از جمله محورهای شمشک ـ دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل ـ خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سروآباد ـ پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه محور فرعی گنجنامه ـ تویسرکان در استان همدان به علت بارش برف و کولاک مسدود و تا اطلاع ثانوی تردد در آن جریان ندارد. همچنین محورهای اولنگ ـ شاهرود در استان ها ی گلستان و سمنان و محور سی سخت ـ پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد به علت عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

بر پایه این گزارش محور شیراز ـ جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه، محور فرعی رودبار ـ کهنوج ـ قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغیان رودخانه های محلی، مسدود، محور بافت ـ سیرجان در استان کرمان به علت شکستگی پل و طغیان رودخانه، محور استهبان ـ نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین مسدود و محور قدیم استهبان ـ نی ریز به عنوان مسیر جایگزین پیشنهاد می شود؛ همچنین محور بشرویه ـ فردوس در استان خراسان جنوبی به علت طوفان شدید شن، محور دیهوک ـ کرمان در استان خراسان جنوبی به علت بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

همچنین محورهای جاسک ـ  چابهار در استان هرمزگان، فهنوج ـ رمشک در استان سیستان و بلوچستان و محور کنارک ـ جاسک در این استان به علت طغیان رودخانه مسدود است. تلاش عوامل راهداری برای بازگشایی محورها همچنان ادامه دارد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید