آخرین وضعیت راه ها و شرایط جوی کشور

پلیس راهور ناجا از انسداد چندین محور مواصلاتی از جمله محورهای شمشک ـ دیزین در استان های تهران و البرز، محور بشرویه ـ فردوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جامعه جی پلاس، بر اساس آخرین اعلام پلیس راهور ناجا، چندین محور مواصلاتی از جمله محورهای شمشک ـ دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل ـ خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سروآباد ـ پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه محور فرعی گنجنامه ـ تویسرکان در استان همدان به علت بارش برف و کولاک مسدود و تا اطلاع ثانوی تردد در آن جریان ندارد. همچنین محورهای اولنگ ـ شاهرود در استان ها ی گلستان و سمنان و محور سی سخت ـ پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد به علت عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

بر پایه این گزارش محور شیراز ـ جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه، محور فرعی رودبار ـ کهنوج ـ قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغیان رودخانه های محلی، مسدود، محور بافت ـ سیرجان در استان کرمان به علت شکستگی پل و طغیان رودخانه، محور استهبان ـ نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین مسدود و محور قدیم استهبان ـ نی ریز به عنوان مسیر جایگزین پیشنهاد می شود؛ همچنین محور بشرویه ـ فردوس در استان خراسان جنوبی به علت طوفان شدید شن، محور دیهوک ـ کرمان در استان خراسان جنوبی به علت بارش شدید باران و سیلاب مسدود است. تلاش عوامل راهداری برای بازگشایی محورها همچنان ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید