آغاز اردوی تیم ملی از ۵ فروردین

ناظم و الشریعه در گفت و گو با جی پلاس؛ بازیکن دوپینگی فوتسال باید تاوان اشتباهش را بدهد/ فدراسیون همیشه مشکلات مالی دارد

مربی تیم ملی فوتسال از برگزاری دیداری دوستانه برابر تیم ملی کرواسی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد ناظم الشریعه مربی تیم ملی فوتسال ایران با اعلام تشکیل «تیم ملی ب» فوتسال به خبرنگار ورزشی جی پلاس گفت: با راه اندازی «تیم ملی ب» فوتسال، شرایطی را رقم زدیم تا جوانان و بازیکنانی که شانس حضور در تیم اصلی را ندارند در آن حضور پیدا کنند. با توجه به اینکه در حال حاضر درگیر هیچ مسابقه ای نیستیم تلاش می کنیم تا تمرکزمان را بر روی این تیم بگذاریم.

ناظم الشریعه درباره دلیل راه اندازی «تیم ملی ب» گفت: تعدادی از بازیکنان هستند که بین سن 20 تا 24 سال گیر افتاده اند. این بازیکنان نه می توانند در تیم ملی امید بازی کنند و نه شانس زیادی برای حضور در تیم ملی بزرگسالان را دارند. «تیم ملی ب» به این دلیل راه اندازی شد تا این بازیکنان در شرایط بازی های بین المللی قرار گیرند و بتوانند خودشان را به سطح بازیکنان ملی پوش برسانند.

** اردوی تیم ملی از 5 فروردین آغاز می شود

ناظم الشریعه درباره اردوهای تیم ملی فوتسال هم گفت: به لطف خدا اردوی تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو بازی دوستانه با تیم ملی عراق انجام دادیم و نتایج خوبی هم کسب کردیم. اردوی دیگری هم از 5 فروردین در تهران خواهیم داشت و پس از آن برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی کرواسی عازم این کشور خواهیم شد.

مربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: این بازی از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. سعی می کنیم مخلوطی از هر دو تیم اول و دوم خودمان را برای بازی با کرواسی داشته باشیم. تیم کرواسی تیم بزرگی است و می تواند محک خوبی برای جوانان ما باشد.

** بازیکنی که دوپینگ می کند باید تاوان اشتباهش را بپردازد

ناظم الشریعه درباره شایعه دوپینگ یکی از بازیکنان تیم ملی و تاثیر آن در روند آماده سازی تیم ملی گفت: مطمئن باشید که این اتفاق هیچ خللی در تیم به وجود نخواهد آورد. در چند سال گذشته بازیکنان خوب و مستعدی به فوتسال ایران تزریق شده اند و پشتوانه سازی مناسبی برای تیم ملی شکل گرفته است. مطمئن باشید که این موضوع و یا نبود یک یا دو بازیکن به هیچ وجه در روند تیمی ما، مشکلی به وجود نمی آورد. البته این را هم باید بگویم که این موضوع ربطی به تیم ملی ندارد.

سرمربی تیم ملی افزود: بالاخره یک اشتباهی رخ داده است و خود این بازیکن تاوان اشتباهش را خواهد داد. به هیچ وجه این بازیکن نباید مورد هجمه قرار بگیرد و فوتبالش نابود شود. اشتباهی مرتکب شده است و جریمه اش را هم باید پرداخت کند. امیدوارم که هرچه زودتر شرایط برای این بازیکن درست شود و بتواند به فوتسال برگردد.

** فدراسیون فوتبال شرایط مالی خوبی ندارد

وی درباره روند همکاری خود با فدراسیون فوتبال ایران هم گفت: مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه برطرف شد. البته مشکل مهمی نبود، یک سری امکانات مانند آنالیزور و مربی بدنساز برای تیم ملی می خواستیم که خوشبختانه به تیم اضافه شدند و شرایط بهتر شده است.

وی افزود: باید بپذیریم که از لحاظ اقتصادی تمام کشور دچار مشکل است و فدراسیون فوتبال هم همین شرایط را دارد و ما هم این موضوع را درک می کنیم.

** نوروز سراسر خاطره است

ناظم الشریعه نوروز را عید بزرگ ایرانیان دانست و به جی پلاس گفت: نوروز سراسر خاطره است و من همیشه با آمدن نوروز خوشحال می شدم. من به عنوان نوه اول خانواده همیشه مورد توجه بودم، همین موضوع هم باعث می شد که پدربزگم در بین تمام نوه هایش همیشه بیشترین عیدی را به من بدهد. این موضوع باعث شده بود که نوروز برای من رنگ و بویی دیگر داشته باشد.

وی ضمن تبریک سال نو به همه مردم ایران عنوان کرد: امیدوارم که سال خوبی برای تمام مردم ایران باشد و در لحظه تحویل سال تیم ملی فوتسال کشورشان را از دعای خیرشان بی نصب نگذارند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید