رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

تاج: دستیاران ایرانی کی روش به کارشان ادامه می دهند/ کفاشیان: کسری بودجه فدراسیون را حل می کنیم

مجمع سالانه فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری مجمع سالانه فدراسیون فوتبال در خصوص دستیاران ایرانی تیم ملی و شایعات پیش آمده در این خصوص به خبرنگار ورزشی جی پلاس گفت: مطمئن باشید که این موضوع شایعه ای بیشتر نیست و چنین اتفاقی نه خواسته کی روش است و نه فدراسیون این اجازه را خواهد داد.

رئیس فدراسیون فوتبال برخلاف آنچه که به چشم می خورد، شرایط کمپ های تیم ملی را مناسب عنوان کرد و افزود: مراحل بازسازی کمپ طبق روال عادی در حال پی گیری است. زمین شماره یک در حال آماده سازی است و به زودی آماده بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: فدراسیون در حال آماده سازی ساختمان اداری فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و سازمان فوتسال در محل کمپ تیم های ملی است.

تاج همچنین در رابطه با شرایط آکادمی فوتبال ایران که در محل کمپ تیم های ملی قرار دارد هم به جی پلاس گفت: مطمئن باشید تمام کارهای آکادمی ملی فوتبال طبق روال گذشته و با همان شرایط در حال انجام شدن است و این را باقاطعیت می گویم که آکادمی ملی فوتبال ایران با سرپرستی محمدرضا ساکت در حال پی گیری است.

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص جایگاه ساکت در فدراسیون و فعالیت هایی که در فدراسیون انجام می دهد نیز به جی پلاس گفت: ساکت مسئول کمیته تیم های ملی و رئیس حوزه سرپرستی تیم ملی است. مباحثی را که از طرف رئیس فدراسیون ابلاغ می شود را ساکت پی گیری می کند و به همین دلیل است که برخی فکر می کنند که ساکت در تمام فعالیت های فدراسیون دخالت می کند.

علی کفاشیان نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال نیز در حاشیه برگزاری مجمع سالانه فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی جی پلاس گفت: امروز شاهد برگزاری یک مجمع خوب و کم حاشیه ای بودیم. تنها مشکلی که با آن رو به رو بودیم این بود که نتوانستیم این مجمع را در زمان خودش برگزار کنیم آن هم به خاطر تاخیر در ارائه گزارش های حسابرسی بود که به دست فدراسیون رسیده بود.

کفاشیان در خصوص مصوبات امروز (چهارشنبه) مجمع نیز تصریح  کرد: خوشبختانه اعضا با اعتماد کامل به موارد ارائه شده رای دادند و آنها را به تصویب رساندن که این مایه خوشحالی است.

کفاشیان در خصوص تصویب بودجه سال بعد فدراسیون فوتبال و حواشی پیش آمده در این باره هم تصریح کرد: به هر حال بودجه با تمام مشکلاتی که پیش رویش بود به تصویب رسید و ما هم از این اتفاق خوشحالیم.

کفاشیان کسری بودجه فدراسیون را موضوع خاصی ندانست و به جی پلاس گفت: این کسری بودجه مبلغ زیادی نیست و 2 تا 3 درصد بوجه را شامل می شود که فدراسیون سعی می کند که این موضوع را از منابع درآمدی خود جبران کند. البته قول هایی هم از طرف محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص داده شد که وزارتخانه به فدراسیون کمک کند.

دیدگاه تان را بنویسید