انتقاد پیشکسوت آبی ها به اعتصاب بازیکنان و ضعف هیات مدیره استقلال

حسن روشن در گفتگو با جی پلاس: پرسپولیس 90درصد قهرمان است اما فصل آینده نمی تواند اینطور باشد/ بازیکنانی آمده اند که برای بازی کردن پول خرج می کنند!

پیشکسوت تیم استقلال مشکل اصلی این روزهای استقلال را ضعف هیات مدیره این تیم دانست و در عین حال گفت: اگرچه پرسپولیس به احتمال 90 درصد قهرمان لیگ می شود اما فصل آینده دیگر اینطور نیست!

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس از روزهای بی تمرینی تیمش گلایه داشت و اظهار کرد: مخالف هرگونه اعتصاب از طرف بازیکنان تیم استقلال هستم. از منصوریان و نصرالله عبدالهی هم گله مندم. من این حرف ها را از طرف مردم و هواداران استقلال می زنم.

** بازیکنان باید صبر کرده و در وقت مناسبی اعتراض می کردند

وی اظهار کرد: می دانم استقلال از نظر مالی مشکل دارد اما تیم باید تمریناتش را انجام می داد. استقلال باید با آمادگی کامل در مسابقات ظاهر شود مخصوصا بازی هایی که با رقبای آسیایی در لیگ قهرمانان دارد. بچه ها باید بازی هایشان انجام بدهند و نتیجه مناسب را کسب کنند که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. می توانستند بعد از اتمام بازی ها به باشگاه مراجعه کنند و خواهان مطالبات خودشان می شدند؛ اما اینکه بخواهند اعتصاب کنند درست نبود. البته معتقدم عدم مدیریت کلی استقلال باعث این اتفاق و همین موضوع مهمترین دلیل بروز این اتفاق ها در هفته گذشته بود.

** دفاع از عضو جنجالی هیات مدیره

پیشکسوت تیم استقلال همچنین درباره صحبت های مطرح شده از جانب برخی بازیکنان و مربیان تیم نسبت به یکی از اعضای هیات مدیره استقلال نیز به جی پلاس گفت: زمانی را دوبار بیشتر ندیده ام اما فکر می کنم که انسان خوبی است. اگر حرفی هم می زند شاید دلیل بر این نیست که بخواهد تیم را به حاشیه ببرد. من فکر می کنم که از سر دلسوزی این صحبت ها را مطرح کرده است. تا جایی که خبر دارم زمانی تلاش خودش را کرده و کارهایی را برای باشگاه انجام داده که در آینده به نفع همین بچه ها خواهد شد. متاسفانه شنیده ام هواداران علیه او شعار داده اند که این اصلا خوب نیست.

وی گفت: زمانی تمام تلاشش را کرده تا پولی که از حساب باشگاه خارج شده بود به باشگاه برگردد که خوشبختانه موفق هم شده است. امروز هم می دانم به دنبال تهیه یک زمین تمرین مناسب برای تیم است. به نظر من ناکارآمدی کل اعضای هیات مدیره دلیل اصلی نارضایتی بازیکنان تیم است.

** پرسپولیس 90 درصد قهرمان لیگ است اما فصل آینده نه!

مسئول پیشین تیم های پایه استقلال، همچنین بها ندادن به تیم های پایه را آفت فوتبال ایران دانست و عنوان کرد: متاسفانه آکادمی ها از بین رفته و این بزرگترین مشکل برای تیم های باشگاهی است. امسال پرسپولیس به احتمال 90 درصد قهرمان لیگ خواهد شد، اما شما اطمینان داشته باشید به دلیل نداشتن پشتوانه مناسب و ضعف در تیم های پایه، سال دیگر نمی توانند این روند را ادامه دهند.

** بازیکنانی آمده اند که برای بازی کردن پول خرج می کنند!

وی افزود: متاسفانه مربیان تیم های پایه دچار مشکلاتی هستند و پول هایی در این میان رد و بدل می شود که باعث شده بازیکنان خوب و مستعد فوتبال پایه کنار گذاشته شده و بازیکنانی وارد چرخه فوتبال ایران شوند که پول می دهند و خرج می کنند. خسارت این اتفاقات تنها متوجه باشگاه ها می شود.

** کمبود بودجه، مشکل تیم ملی ناشنوایان

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان شرایط تیم را در آستانه بازی های المپیک ناشنوایان خوب توصیف کرد و به جی پلاس گفت: امسال سه اردو را پشت سر گذاشتیم و در این اردو ها بازیکنان را تست کردیم تا به بازیکنان مورد نظر اصلی برسیم. بعد از عید هم سه اردوی تدارکاتی دیگر داریم و آماده می شویم برای المپیک بعدی که در کشور ترکیه برگزار می شود.

 

وی افزود: متاسفانه یکی از مشکلات تیم ملی ناشنوایان ایران نداشتن بودجه مناسب است. المپیک قبلی که ما در آن شرکت کردیم به همین خاطر بود که با تعداد بازیکنان کمتر به این مسابقات رفتیم و بازی های سنگینی را انجام دادیم و پنجم شدیم. امیدوارم امسال رتبه بهتری کسب کنیم. همچنین امیدوارم که رسانه ها از تیم فوتبال ناشنوایان حمایت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید