معرفی ۵ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند + لینک دانلود

در این گزارش چند اپ پولی برای آیفون که به مدت محدود رایگان شده اند را معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این هفته نیز ۵ اپلیکیشن پولی آیفون را که به مدت محدود رایگان شده‌اند برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید. دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت "نامشخص" رایگان شده‌اند بنابراین بهتر است سریعا اقدام به دانلود آن‌ها کنید تا مجدد به حالت پولی تبدیل نشوند.

 

EXIF Viewer by Fluntro (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

Exif یا Exchangeable Image File یک بخش اطلاعاتی در بطن هر عکس و تصویر بوده که شامل اطلاعات بسیاری دقیقی از عکس‌های ثبت شده است. این اطلاعات به قدری دقیق و جزئی هستند که احتمالا فکرش را هم نمی‌کنید که عکس ساده‌ای که به اشتراک می‌گذارید، قادر است چه اطلاعاتی را درباره‌ی خود به همراه داشته باشد. البته جای نگرانی نیست؛ چرا که هیچ کدام از این اطلاعات محرمانه یا خصوصی نیستند و تنها مواردی هستند که از وجودشان بی‌خبرید. برای مثال با ثبت یک عکس، اطلاعاتی همچون تاریخ ثبت عکس، مدل دوربین یا گوشی ثبت کننده‌ی عکس، اطلاعات موقعیت مکانی در صورت روشن بودن جی پی اس، سرعت شاتر دوربین و‌... را نیز در آن ذخیره می‌کنید. این اطلاعات در حالت عادی قابل مشاهده نیستند‌. برای دسترسی به آن‌ها باید از نرم‌افزارها یا اپلیکیشن‌های خاصی استفاده کنید. EXIF Viewer یکی از حرفه‌ای‌ترین برنامه در آیفون است که می‌تواند اطلاعات مخفی عکس‌های مورد نظرتان را برای شما نمایش دهد. البته وظیفه‌ی EXIF Viewer تنها به نمایش اطلاعات مربوط نمی‌شود، بلکه شما می‌توانید مدیریت کاملی نیز روی آن‌ها داشته باشید. برای مثال اگر قصد اشتراک گذاری عکسی را دارید و در عین حال می‌خواهید اطلاعات ذکر شده در آن وجود نداشته باشد می‌توانید با کمک این برنامه اطلاعات Exif برنامه را حذف کنید و سپس آن را منتشر کنید.

دانلود اپلیکیشن

 

Z-Drums Pro (با قیمت ۹.۹۹ دلار)

Z-Drums Pro که گران‌ترین اپلیکیشن موجود در لیست امروز است یک درامز حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر علاقه‌مند به موسیقی هستید می‌توانید با دانلود رایگان این برنامه نواختن درامز را تجربه کنید و از ایجاد ریتم‌های جذاب و متنوع لذت ببرید. همه چیز در Z-Drums Pro خوب و قابل قبول طراحی شده است. از طراحی محیط برنامه گرفته تا صداهای به کار رفته در آن همگی در سطح بسیار راضی کننده‌ای هستند و به نوعی قیمت ۱۰ دلاری برنامه را توجیه می‌کنند. نکته‌ی جالب این است که صداهای موجود در برنامه مستر شده‌اند و کیفیت آن‌ها به بالاترین حد ممکن رسیده است تا Z-Drums Pro اگرچه یک اپلیکیشن موبایلی، اما حرفه‌ای به حساب بیاید به حدی که سازنده برنامه ادعا دارد می‌توانید از این برنامه در بندها و کنسرت‌ها نیز استفاده کنید. تمپو و مترونوم نیز در برنامه وجود دارند تا بتوانید به صورت دقیق و سر ضرب درامز بنوازید و در نهایت به لطف ویژگی Recording می‌توانید نوازندگی خود را با کیفیت بالا ضبط کنید. اگر از طرفداران درامز هستید یا در فکر خرید این برنامه بودید پس بسیار خوش شانس هستید؛ چراکه به مدت محدود می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید. پیشنهاد می‌کنیم سریعا برای دانلود رایگان آن اقدام کنید.

 

دانلود اپلیکیشن
 

Net Speed Pro (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

Net Speed Pro اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که برای مدت محدود رایگان شده است و وظیفه‌ی آن اندازه گیری سرعت اینترنت است. دلایل مختلفی می‌تواند باعث نیاز ما به یک اپلیکیشن اندازه گیری سرعت شود. وقتی سرویس Adsl خود را ارتقا می‌دهید، وقتی احساس می‌کنید سرعت سرویس شما کند شده است و در شرایط متنوع دیگری ممکن است شما نیاز به اندازه گیری سرعت اینترنت خود در لحظه داشته باشید. Net Speed Pro اپلیکیشنی ساده با رابط کاربری گویا است که توسط آن می‌توانید سرعت دانلود و آپلود و حتی پینگ سرویس خود را مشاهده کنید. توجه داشته باشید سرعت‌های نمایش داده شده بر اساس "بیت" خواهد بود.

 

 

دانلود اپلیکیشن
 

Magnifier Flash (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Magnifier Flash اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید گوشی خود را تبدیل به یک ذره بین کنید. اگر قصد مطالعه‌ی متنی را دارید اما عینک خود را فراموش کرده‌اید، یا اگر بنا به هر دلیلی نیاز به نگاهی جزئی‌تر به یک وسیله دارید Magnifier Flash نیاز شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد. این برنامه به محض اجرا از امکان بزرگنمایی دوربین استفاده می‌کند و نقش یک ذره بین کاربردی را برای شما بازی خواهد کرد. نکته‌ای که کاربرد برنامه دو چندان می‌کند و استفاده از Magnifier Flash را حتی در زمان شب یا محیط‌های تاریک نیز امکانپذیر می‌کند استفاده همزمان ار Flash گوشی است. بزرگنمایی دوربین در کنار نور کافی که از Flash گوشی تامین می‌شود می‌تواند نتیجه‌ی بسیار مطلوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

دانلود اپلیکیشن
 

Widget Calendar (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

اگر می‌خواهید یک تقویم زیبا و چشم نواز را همیشه در بخش ویجت‌های آیفون داشته باشید، Widget Calendar اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود. توسط این برنامه که ۱۶ مگابایت حجم داشته و برای اجرا به iOS ۱۰ یا بالاتر نیاز دارد می‌توانید به جای مراجعه‌ی جداگانه به اپلیکیشن‌های تقویم، یک نسخه از آن را همیشه در دسترس داشته باشید. پوسته‌های مختلفی برای این تقویم در نظر گرفته شده است تا هرکدام را که مایل بودید برای آن انتخاب کنید. امکان مدیریت و مشاهده‌ی "یادآور"‌هایی که در تقویم ثبت کرده‌اید نیز در برنامه وجود دارد.

 

دانلود اپلیکیشن

دیدگاه تان را بنویسید