انریکه: درباره سرمربی جدید بارسا حرفی نمی زنم

سرمربی آبی‌واناری‌ها اشاره کرد شاید پس از جدایی از بارسا همانند گواردیولا یکسال به خود استراحت بدهد، اما هنوز تصمیمی در مورد آینده اش نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لوئیس انریکه در آستانه دیدار خانگی فردا شب (شنبه) تیمش برابر سلتاویگو در هفته بیست‌وششم لالیگای اسپانیا گفت: کنترل بازی مقابل تیمی که حریفش را تحت فشار قرار می‌دهد و یارگیری نفر به نفری در تمام طول زمین انجام می‌دهد، دشوار خواهد بود. سلتاویگو پیش از این سابقه پیروزی در نوکمپ را داشته‌اند. به هر حال بازی پیچیده و دشواری در پیش داریم و برای شکست سلتاویگو باید در بهترین فرم و شکل خود باشیم.

سرمربی آبی‌واناری‌ها که پس از پیروزی 6 بر یک تیمش برابر اسپورتینگ خیخون اعلام کرد در پایان فصل جاری از بارسلونا جدا می‌شود، در پاسخ به این پرسش که «چه حسی دارید که آخرین ماه‌های حضورتان در بارسا را تجربه می‌کنید؟» با لبخندی گفت: چه حسی دارم! حسی همانند قبل و کمی شبیه به اینکه قرار است آزاد ‌شوم.

انریکه تصریح کرد: رابطه فعلی‌ام با بازیکنان تیم ایده‌آل است. نمی‌خواهم در مورد سرمربی بعدی بارسا هم صحبتی کنم و تنها غرق در لذت بردن از سه ماه آخر حضور در باشگاه بارسلونا و ارائه بهترین راهکار به بازیکنانم هستم.

وی با اشاره به اینکه نمی‌داند که پس از بارسلونا چه کار خواهد کرد، تأکید کرد: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید اگر همسرم مایل بود یک سال در خانه کنار او ماندم.

 

دیدگاه تان را بنویسید