گوشی های معروفی که در کنگره جهانی موبایل معرفی می شوند؟ + تصاویر

در این گزارش برنامه شرکت های معتبر برای معرفی محصولاتشان در کنگره جهانی موبایل بارسلون را بررسی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، میلیون‌ها نفر منتظر برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) هستند تا جدیدترین محصولات برترین شرکت‌های صنعت تلفن‌های همراه را رصد کنند. این نمایشگاه  از ۲۷ فوریه تا ۲ مارس برگزار می‌شود و آخرین فناوری‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، پوشیدنی‌ها، لوازم جانبی و... در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. مطمئنا خبر‌های مربوط به این رویداد بسیاری را هیجان‌زده خواهد کرد و شرکت‌کنندگان حاضر در این رویداد اولین کسانی خواهند بود که آخرین محصولات عرضه‌شده را آزمایش می‌کنند.

سامسونگ

samsung

 

 

غرفه سامسونگ همیشه یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین‌های نمایشگاه MWC است و شکی وجود ندارد که همه‌چیز برای سامسونگ متفاوت خواهد بود. متأسفانه گلکسی S8 در این نمایشگاه رونمایی نمی‌شود. یکی از دلایل آن، اطمینان از استاندارد‌های ایمنی پرچم‌دار سامسونگ است؛ چرا که سامسونگ قصد دارد آن را به بالاترین سطح ایمنی مجهز کند. شایعات حاکی از آن هستند که S8 در اواخر ماه مارس یا در اوایل ماه آوریل ارائه می‌شود. اما به‌جای آن، سامسونگ از تبلت جدید خود به نام گلکسی تب S8 رونمایی خواهد کرد. خبرها حاکی از آن هستند که گوشی‌های گلکسی با صفحه نمایش قابل انعطاف عرضه می‌شوند. به علاوه، از گوشی‌های میان‌رده گلکسی A و J نیز پرده‌برداری خواهد شد.

ال‌جی

lg g6

 

 

با نزدیک شدن به رویداد کنگره جهانی موبایل در بارسلونا، بسیاری از رسانه‌ها بر اخبار مرتبط با ال‌جی متمرکز شده‌اند؛ چرا که ال‌جی قصد دارد جانشین پرچم‌دار خود یعنی G5 را رونمایی کند. به احتمال زیاد G6 به‌عنوان پرچم‌دار جدید ال‌جی اعلام می‌شود. این گوشی با بهبود‌های زیادی نسبت به نسل قبلی خود ارائه خواهد شد که از جمله می‌توان به صفحه نمایش با نسبت ابعاد ۲:۱، ضدآب بودن و سرعت رابط کاربری بالای آن اشاره کرد.

جدا از گوشی‌ها، ال‌جی از دو ساعت‌ هوشمند خود رونمایی خواهد کرد که احتمالا مجهز به سیستم عامل اندروید ویر 2.0 خواهند بود.

سونی

sony

 

 

این روزها خبرهای کمتری از سونی به گوش می‌رسد؛ اما اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند، این شرکت ممکن است یک دسته کامل از گوشی‌های جدید خود را در نمایشگاه MWC ارائه کند که برخی از آن‌ها احتمالا مجهز به چیپست Snapdragon 835 و نمایشگر 4k خواهند بود.

 

اچ‌تی‌سی

htc one

 

 

مثل همیشه، اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل حضور خواهد داشت؛ اما دقیقا مشخص نیست که اچ‌تی‌سی چه برنامه‌ای برای این نمایشگاه دارد. چیزی که می‌دانیم این است که این شرکت از دستگاهی با چیپست  Snapdragon 835 رونمایی نخواهد کرد. حدس ما این است که htc از گوشی‌های میان رده Desire رونمایی کند. به نظر نمی‌رسد جایگزین One M10 در این نمایشگاه معرفی شود و احتمالا خبری از ساعت‌های هوشمند این شرکت نیز نخواهد بود.

نوکیا - اچ‌ام‌دی گلوبال

NOKIA 6

 

 

همان‌طور که می‌دانید اچ‌ام‌دی گلوبال سازنده گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا است. این شرکت اخیرا گوشی نوکیا 6 را معرفی کرد و در نمایشگاه امسال قصد دارد از گوشی‌های جدید با برند نوکیا پرده‌برداری کند. اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های احتمالی نوکیا موجود نیست؛ اما آخرین شایعات نشان می‌دهند که اچ‌ام‌دی قصد دارد از دستگاهی با چیپست Snapdragon 835 و مجهز به سیستم عامل اندروید رونمایی کند و احتمالا یکی از گوشی‌های هوشمند نوکیا با اسم رمز «قلب» عرضه می‌شود. مضاف بر اینکه اچ‌ام‌دی از  تبلت ۱۸ اینچی نوکیا رونمایی خواهد کرد.

موتورولا- لنوو

Moto G5

 

مطمئنا گوشی‌های هوشمند موتورولا سری موتو در نمایشگاه MWC ارائه خواهند شد و ما شاهد رونمایی از نسل پنجم گوشی‌های سری G  که از گوشی‌های میان رده و مقرون به‌صرفه هستند، خواهیم بود. چندین نسخه از سری G5 ممکن است عرضه شود که نقطه تمایز این نسخه‌ها بیشتر مربوط به برخی استاندارد‌ها مانند اندازه صفحه نمایش است.

اما این داستان دقیقا برای لنوو مشخص نیست. شایعات نشان می‌دهند که لنوو قصد دارد از سخت‌افزاری کاملا جدید و کمیاب بهره ببرد. با این حال، ما شاهد رونمایی از یک تبلت یوگا خواهیم بود.

هواوی

p10

بعد از معرفی گوشی هوشمند پی 9 در نمایشگاه سال گذشته، ظاهرا هواوی قصد دارد پی 10 را در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC 2017) معرفی کند. پی 10 نیز مانند پی 9 مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود و با توجه به شایعات منتشرشده، احتمالا در سه نسخه عرضه می‌شود.

بلک بری

بلک بری

 

 

بلک‌ بری همانند دیگر رقبا قصد دارد در حین برگزاری کنگره جهانی موبایل از گوشی هوشمند خود با نام مرکوری رونمایی کند. این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید است و از صفحه کلید فیزیکی بهره می‌برد. کمپانی TCL که مدتی است امتیاز تولید گوشی‌های برند BlackBerry را در اختیار دارد، این گوشی هوشمند را در نمایشگاه CES معرفی کرد، اما جزئیات زیادی از آن منتشر نشد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد گوشی‌های احتمالی بلک بری در نمایشگاه پیش رو در دسترس نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید