LG V30 به اسنپدراگون 835 مجهز می شود؟

با اینکه هنوز الجی وی20 از قوی ترین اسمارت فون های بازار است و مدت زیادی تا معرفی وی30 مانده، شایعات درباره این محصول آغاز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بنابر گمانه‌زنی‌های سایت Weibo، گوشی LG V30 به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود. ال جی وی 30 احتمالا در نیمه دوم سال 2017 عرضه می‌شود.

کمپانی LG سال 2016 دوران نسبتا سختی را گذراند. این شرکت با طراحی جسورانه گوشی‌های G5 و V20 سعی کرد اوضاع را بهبود دهد، اما ریسک این شرکت جواب نداد و هیچ‌یک از دو گوشی نتوانست نظر مصرف‌کنندگان زیادی را جذب کند و هردو فروش کمی داشتند. درنتیجه کمپانی کره‌ای تاکتیک خود را تغییر داد و به‌احتمال‌زیاد در سال 2017 رویکردی سنتی در پیش خواهد گرفت.

 

گوشی LG G6 به‌زودی در کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌شود و ما اطلاعات زیادی در موردش داریم. یکی از نکات ناامیدکننده در مورد G6 مجهز نبودن آن به آخرین پردازنده رده‌بالای کوالکام است، چراکه سامسونگ همه تراشه‌های Snapdragon 835 سری اول را برای گلکسی اس8 نگه داشته است.

ال‌جی G6 به اسنپدراگون 821 مجهز است که احتمالا خوشایند تعدادی از طرفداران این برند نیست. بااین‌حال، شاید LG با عرضه گوشی V30 در نیمه دوم سال 2017 وضعیت را تغییر دهد.

آخرین گمانه‌زنی‌های Weibo حاکی از آن است که گوشی وی30 از اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند، 6 گیگابایت رم دارد و علاوه بر دوربین دوگانه پشت، دوربین جلو آن نیز دوگانه است. ویژگی‌های اسرارآمیز دیگری نیز برای این دستگاه ذکر شده است، اما جزئیات بیشتری از آن در دسترس نیست.

مانند سایر شایعات، به اخبار تاییدنشده در مورد V30 نیز باید به دیده شک و تردید نگریست. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی منتشر خواهد شد، پس همچنان با جی‌اس‌ام همراه باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید