ارزان ترین گوشی های دو سیم کارته هواوی کدامند؟

در این گزارش به بررسی گوشی های دو سیم کارته هواوی می پردازیم که زیر 500 هزار تومان قیمت دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازار گوشی‌های هوشمند به‌شدت در حال رشد است و تقریبا در هر خانه‌ای یک گوشی هوشمند می‌توان پیدا کرد. ارزان بودن سیم کارت‌های اعتباری هم باعث شده تا بسیاری از کاربران دو یا سه سیم کارت داشته باشند بنابراین برای استفاده هم‌زمان از سیم کارتشان نیاز به گوشی هوشمند دو سیم کارته دارند.

برند دومی که گوشی‌های دو سیم کارته ارزان قیمت در بازار دارد هوآوی است.

 

Y3 II
 

Y3 II با دو نسخه و دو سخت افزار متفاوت در بازار موجود است. نسخه ارائه شده با پشتیبانی از 4G پردازنده چهار هسته‌ای یک گیگاهرتز ئ یک گیگابایت رم دارد و نسخه‌ای که تنها 3G را پشتیبانی می‌کند پردازنده 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی دارد هر دو مدل دوربین 55 مگاپیکسلی دارند و صفحه نمایششان 4.5 اینچ است. Y3 II با پشتیبانی از شبکه 4G در بازار قیمتی حدود 3500 هزار تومان دارد.

 

Y6 Pro
 

Y6 Pro با 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 13 مگاپیکسلی قیمتی مناسب دارد و شاید خرید آن با توجه به امکاناتش معقولانه باشد. این گوشی هم دارای دو مدل است و مدلی که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند حدودا 40 هزار تومان گران‌تر است. Y6 Pro را می‌توانید باقیمتی حدود 5000 هزار تومان از  بازار تهیه کنید.

 

Y5 II
 

Y5 II صفحه نمایش 5 اینچی دارد و دوربین آن 8 مگاپیکسل است. دوربین دوم این گوشی فلاش اختصاصی دارد و برای گرفتن سلفی در نور کم کاملا مناسب است. Y5II نیز در دو مدل عرضه شده است مدل 3G آن را می‌توانید با حدود 4000 هزار تومان بخرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید