گوشی میزو ام 5 اس معرفی شد + تصاویر

کمپانی میزو از یک اسمارت فون میان رده با پردازنده 8 هسته ای و نمایشگری 5.2 اینچی رونمایی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، همان‌طور که از قبل انتظار می‌رفت، میزو امروز از تلفن هوشمند میزو ام 5 اس رونمایی کرد. این گوشی هوشمند مجهز به یک تراشه MT6753 ساخت مدیاتک است که روی آن از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای استفاده شده است. این پردازنده از هشت هسته‌ی Cortex-a53 تشکیل شده که با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز کار می‌کنند.

میزو ام 5 اس دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی با پنل IPS و رزولوشن 720p است. این دستگاه از ۳ گیگابایت حافظه رم و گزینه‌های حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد و به‌ لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، به کاربر اجازه داده می‌شود میزان حافظه را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهد.

میزو ام 5 اس

در پشت میزو ام 5 اس از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده که مجهز به PDAF است. گشودگی دیافراگم این دوربین F/2.2 است و از لنز ۵ المنتی بهره می‌برد. در جلوی میزو ام 5 اس از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است.

میزو ام 5 اس

محصول جدید میزو دارای باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که به گفته کمپانی چینی می‌تواند تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، ظرفیت خالی باتری را تا ۱۹ درصد پر کند. میزو ام 5 اس دارای یک بدنه فلزی است و از اسکنر اثر انگشت mTouch استفاده می‌کند. این دستگاه می‌تواند از دو سیم کارت به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی کرده و با VoLTE نیز سازگار باشد.

میزو ام 5 اس

در صورتی که علاقه‌مند به خرید محصول جدید میزو باشید، می‌توانید این گوشی هوشمند را در یکی از رنگ‌های سیاه، نقره‌ای، طلایی و رز طلایی خریداری کنید. قیمت میزو ام 5 اس برای نسخه ۱۶ گیگابایتی معادل ۱۱۵ دلار اعلام شده است و مدل ۳۲ گیگابایتی قیمتی معادل ۱۴۵ دلار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید