صحبت های مربیان بعد از بازی های هفته بیست و یکم فوتبال برتر:

از ناراحتی ویسی از هواداران سپاهان تا بغض فروخورده مهاجری

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با برتر با برگزاری 6 دیدار در تهران و دیگر شهرها برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز اول هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با برد ماشین سازی در خانه سپاهان و پیروزی فولاد خوزستان بعد از پنج هفته ناکامی آغاز شد. 

مربیان تیم ها در پایان بازی ها درباره حواشی و اتفاقات پیش آمده در این بازی ها گفتند.

**سپاهان صفر - ماشین سازی تبریز 3

*ویسی: «حیاکن و رهاکن» را روی سرم می‌گذارم اما فحاشی را تحمل نمی‌کنم

عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: صحبت خاصی درباره بازی ندارم، معذرت‌خواهی بزرگی از هواداران واقعی سپاهان دارم، اما توهین تعداد اندکی را که امروز به من و به خانواده‌ام فحاشی کرده‌اند، به خودشان بر می‌گردانم که لیاقت خود و خانواده‌های‌شان است، کسانی که اندازه دفتردار سبحانی (رئیس کارخانه فولاد مبارکه) هم شعور ندارند!

وی افزود: از روز نخست کانون هواداران سپاهان از من پول می‌خواست و برخی پول گرفته بودند که علیه من فحاشی کنند. این تعداد بسیار کم بودند و هواداران واقعی تیم سپاهان خودشان را قاطی نکنند. این 80 نفر تمرکز مرا به هم ریختند و تنها از هواداران واقعی سپاهان عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: تیمی را به من تحویل دادند که بالای 31 سال و یازدهم جدول بود تا جوان کنم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چرا سپاهان در این هفته افتضاح عمل کرده است، خاطرنشان کرد: با صبا، فولاد و استقلال خوزستان موفق بودم، در سپاهان نیز باید تاوان دهم اما نه با فحاشی. من «حیا کن رها کن» را روی سرم می‌گذارم، اما فحاشی را نمی‌توانم تحمل کنم. ما در 9 بازی تنها دو باخت دادیم، در حالی که پرسپولیس دو فصل پیش با برانکو رتبه دوازدهم جدول را کسب کرد و الان در حال قهرمانی است.

«من دست دزدها را از سپاهان بریدم و باید تاوان آن را بدهم»، ویسی با بیان این جمله در واکنش به اینکه سپاهانی‌ها تیم حریف را تشویق کردند، گفت: بنده هم ماشین‌سازی را ستایش می‌کنم و این مسئله اصلاً مهم نیست. برخی افراد، بازیکن 38 ساله‌ای را که باید در پیشکسوتان بازی کند، تشویق می‌کنند. با این اوصاف انتظار دیگری از این افراد ندارم. این افراد هیچ چیزی ندارند و اگر چیزی دارند که من را از نظر فوتبالی زیر سؤال می‌برد، بگویند. من حتی یک آدامس هم ندزدیدم، بلکه دست برخی دزدها را از تیم کوتاه کردم. اگر باشگاه مرا اخراج کند، یک ریال هم از باشگاه نمی‌گیرم که فکر نکنند برای پول در سپاهان مانده‌ام.

*کاظمی: فکر برد ۳ بر صفر مقابل سپاهان را نمی کردیم

فرهاد کاظمی پس از پیروزی پر گل تیمش در خانه سپاهان اظهار داشت: انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم. فکر این نتیجه به ذهنم هم خطور نمی‌کرد و نهایتاً انتظار تساوی داشتیم. خوشحالی‌ام برای این است که بازیکنانم، شخصیت تیمی خود را پیدا کرده‌اند و در مقابل یکی از قطب‌های فوتبال ایران پیروز شدند و ثابت کردند به هر آنچه می‌خواهند می‌توانند دست پیدا کنند. این برد را به هواداران ماشین‌سازی تقدیم می‌کنم که منتظر این برد بودند.

وی افزود: ما جلوی همه تیم‌ها به جز استقلال خوب بازی کردیم و مقابل صبا و فولاد باید پیروز می‌شدیم. در هر بازی دو پنالتی برای ما گرفته نشد. زمانی هم که برای سپاهان اعلام پنالتی شد، تنها بازیکنان تیمم را آرام کردم. زمانی که به تیمی همچون سپاهان می‌توانید سه گل بزنید، دیگر تیم‌ها را نیز می‌توانید ببرید.

کاظمی با بیان اینکه نقش جهان برای او همیشه خوش یمن بوده است، اظهار داشت: بنده به یاد آن روزهایی افتادم که در سپاهان بودم. جای بزرگان سپاهان همچون عقیلی، نویدکیا و کریمی خالی بود. سپاهان شاید نیازمند حمایت تماشاگرانش باشد. عدم توانایی روحی در تیم سپاهان مشهود بود و پیش‌بینی این را می‌کردم که با به ثمر رساندن گل دوم، کار ما راحت‌تر می‌شود. از هواداران تیم سپاهان درخواست حمایت از تیم‌شان را دارم تا شرایط آن بدتر از این نشود. به نظر من سپاهان همیشه سپاهان قدرتمند است.

وی درباره انگیزه تیمش در بازی برابر سپاهان و آنالیز خوبی که از سپاهان داشته‌اند، خاطرنشان کرد: بنده اعتقادی به آنالیز تیم حریف ندارم. معتقدم باید توانایی خودمان را کشف کنیم. من با سه کار ساده تاکتیکی که در رختکن گفتم، توانستیم سپاهان را مهار کنیم. نقطه قوت سپاهان بیش از نقطه ضعف آن بود و ما نیز نقاط قوت حریف را مهار کردیم. هر کس در هر جایی تلاش کند، خداوند مزد زحمتش را می‌دهد.

**استقلال خوزستان یک - صنعت نفت صفر

*پورموسوی: این برد تقدیم به شرف و تعصب بازیکنانم

اکبر پورموسوی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این برد تقدیم به شرف و تعصب بازیکنان استقلال خوزستان که هیچ‌کس قدمی برای آنها برنداشته و فقط به عشق مردم و هواداران بازی می‌کنند.

وی افزود: قبل از اینکه وارد بحث فنی شوم باید برخی مسائل را بگویم. واقعیت این است اگر شرایط اینگونه باشد ما نمی‌توانیم در آسیا شرکت کنیم. از مدیریت باشگاه و از نمایندگان شهر که با وعده و وعید از مردم رای گرفتند گله‌مند هستم. آنها فقط وعده دادند و به ما دروغ گفتند. اگر اینگونه باشد نمی‌توانیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم. واقعیت این است که از این به بعد روزهای خوبی برای این تیم نمی‌بینم. از 3 روز گذشته تاکنون قبل و بعد از تمرین تغذیه‌ای نداشته‌ایم که به بازیکنانمان بدهیم. 

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه باید با مردم صادق باشیم، گفت: اکنون به آژانس هواپیمایی، هتل و حتی سرویس حمل و نقل بازیکنان نیز بدهکاریم. برای بازی با پیکان فقط بلیت رزرو کرده‌ایم، اما پول نداریم که بلیت را دریافت کنیم. این حرف‌ها را می‌گویم که مردم بدانند تمام وعده‌هایی که به ما داده شده دروغ بوده است. اکنون فقط استاندار با ماست و از ما حمایت می‌کند. نزدیک به 7 یا 8 میلیارد پول نیاز داریم و بازیکنان‌مان هیچ دریافتی در این فصل نداشته‌اند. من یک سوال دارم، اگر ما بخواهیم به طور مسائل برای حضور در لیگ قهرمانان به عمان سفر کنیم، آیا نباید بازیکن ما به خانواده‌اش 2 یا 3 میلیون پول بدهد؟ 10 روز دیگر می‌خواهیم در آسیا بازی کنیم اما این وضعیت تیم ما است.

پورموسوی در خصوص بحث فنی دیدار 2 تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بازی 2  نیمه کاملا متفاوت داشت، دقیقاً مانند بازی با پدیده، در آن دیدار 20 دقیقه بازی از دستمان در رفت، اما امروز به دلیل فشار تیم حریف مجبور شدیم عقب بکشیم. صنعت نفت در دیدار گذشته خود گلی دریافت نکرده بود و نمی‌خواست در این دیدار بازنده باشد. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد آرش افشین رضایت دارد یا خیر، گفت: او بازیکن بزرگی است اما در یکی دو سال گذشته سختی‌های زیادی کشیده است. با برخوردی که نیم فصل اول با او شد از لحاظ روحی و روانی بسیار تحت فشار است. باید هواداران از او حمایت کنند تا موفق به گلزنی شود. حقیقت این است که در امتیازهایی که در نیم فصل دوم به دست آورده‌ایم آرش افشین نقش بسزایی داشته است. او قبل از استقلال خوزستان هم از چند تیم پیشنهاد داشت، اما خودش دوست داشت در این تیم ما بازی کند. 

*کریمی: تساوی نتیجه‌ای عادلانه برای دربی خوزستان بود

فیروز کریمی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: این بازی از لحاظ زیبایی یکی از زیباترین بازی‌های این فصل بود. ما دو بار در این مسابقه سیستم بازی خود را تغییر دادیم و تمام تمهیدات را برای رسیدن به گل اتخاذ کردیم، اما بچه‌ها دقت کافی را در زدن ضربات آخر نداشتند. فکر می‌کنم نتیجه مساوی می‌توانست عادلانه باشد.

وی با بیان اینکه نیم‌فصل دوم بسیار سخت است، گفت: ماشین‌سازی سپاهان را برده و ما یقه تراکتورسازی را در تبریز گرفتیم. همه ما را با نیم‌فصل اول مقایسه می‌کنند، اما باید ببینید ما کار خود را از کی شروع کرده‌ایم. ما وقت کافی نداشتیم، اما در این یک ماه در شش بازی به میدان رفتیم. ما صبح و عصر کار می‌کنیم و فرصت را از دست نداده‌ایم. از شانس بد ما چندی پیش زلیکانی را و هفته گذشته نوروزی را از دست دادیم. باید بگویم نیم‌فصل سختی در انتظار ماست و باید بهترین نتایج را بگیریم. مطمئن باشید نفت به هیچ‌وجه سقوط نمی‌کند. این را با اطمینان کامل و با شناختی که از تیمم دارم، می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه داوری این دیدار مشکلی نداشته و قاضی میدان کارش را به خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: در آبادان خیلی صحبت‌ها در می‌آورند، اما ما پنج بازیکن جدید گرفتیم و با شرایطی متفاوت دیدارهای خود را برگزار می‌کنیم.

**نفت 2 - پیکان یک

*دایی: دروازه‌بان ما باعث شد ۳ امتیاز بازی را بگیریم

علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های نفت تهران و پیکان درباره پیروزی 2 بر یک تیمش اظهار داشت: هر دو تیم برای برد به بازی آمده بودند. ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم و سیستم‌مان را در این بازی تغییر دادیم و 2-4-4 بازی کردیم که خوشبختانه به دو گل هم رسیدیم. به نظرم حق‌مان در این بازی برد بود.

وی افزود: پیکان در بعضی از دقایق بازی با ارسال توپ‌های بلند حسابی ما را تحت فشار قرار داد و جا دارد در اینجا از عملکرد دروازه‌بان تیمم به خاطر سوپرواکنشی که نشان داد تشکر کنم. او از فاصله دو متری ضربه بازیکن حریف را مهار کرد و باعث شد ما سه امتیاز این بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهرات در پایان خاطرنشان کرد: با کسب این سه امتیاز نسبت به آینده امیدوارتر شدیم و امیدوارم بتوانیم با ادامه این روند دوباره به بالای جدول برسیم.

*جلالی: از بازیکنان ذخیره‌ام انتظار بیشتری داشتم

 

مجید جلالی پس از شکست 2 بر یک پیکان مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. من از بازیکنان ذخیره‌ام انتظار بیشتری داشتم.

وی افزود: تیمی که بالای جدول حضور دارد، وقتی بازی را خوب شروع نمی‌کند یعنی ضعیف کار کرده است. شما دیدید که ما در 20 دقیقه اول بازی خوب کار نکردیم و آنطور که دل‌مان می‌خواست نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم.

سرمربی پیکان در خصوص اعتراض به داوری، خاطرنشان کرد: داوری اصلاً خوب نبود. داور وقتی در یک صحنه اشتباه می‌کند، سوت اشتباه می‌زند یا خطایی را اشتباه می‌گیرد، روی نتیجه بازی هم تأثیر می‌گذارد و به نظرم داور باعث شد نتیجه لازم را در این بازی کسب نکنیم.

**گسترش فولاد 2 - سایپا یک

*کمالوند: از صعود به رده‌های بالای جدول استقبال می‌کنیم

فراز کمالوند پس از پیروزی 2 بر یک تیم گسترش فولاد مقابل سایپا، اظهار داشت: من اول خدا را شکر می‌کنم و باز هم می‌گویم وفتی خدا بخواهد اتفاقی رخ دهد، همه عوامل دست به دست هم بدهند، نمی‌توانند کاری بکنند.

وی در واکنش به اعتراض حسین فرکی به عملکرد داور، گفت: باید بگویم تیمی که از داوری طلب دارد، ما هستیم. جای استُک بازیکن حریف، پوست محمد نصرتی را کنده است! نمی‌دانم آقای داور چه چیزی را دیده است. در دیدارهای قبلی سایپا هم داوری ها مشکوک بود. من دست تک‌تک بازیکنان‌مان را می‌بوسم، چون آنها امروز غیرتمندانه بازی کردند و در حالی که حدود 35 دقیقه، 10 نفره بودیم، نتیجه یک بر صفر باخته را به برد 2 بر یک تبدیل کردیم. از کمیته داوران می‌خواهم که داوری این بازی را بررسی کند و اگر اشتباهی در دادن کارت قرمز به بابک حاتمی رخ داده، آن را برگردانند، چون در آن صحنه خطا باید برای ما گرفته می‌شد.

«اگر بتوانیم به رده‌های بالاتر برویم، از این شرایط استقبال خواهیم کرد»، کمالوند با بیان این جمله خاطر نشان کرد: ما چند گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم گل تیم ساپیا هم بادآورده بود. البته نمی‌خواهیم با این کار، بازیکنان را به داشتن استرس وادار کنیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد با اشاره به بازی خوب این تیم در نیمه دوم، خاطرنشان کرد: نیمه اول یک موضوع درون تیمی کوچک در رختکن رخ داد. در طول هفته به یکی از بازیکنان چندین بار یک موضوع را گوشزد کرده بودم که او این موضوع را رعایت نکرد. در رختکن به این بازیکن گفتم که این کار تو، بی‌احترامی به من است. به همین خاطر از رختکن بیرون آمدم. همین اتفاق تأثیر زیادی در عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم داشت.

وی افزود: من بارها گفته‌ام که تعویض لطف خداست. بچه‌های تعویضی‌مان فوق‌العاده بودند. هر کدام از بازیکنان که وارد زمین شدند، وظایف‌شان را به بهترین شکل انجام دادند. ابراهیم‌زاده برای سومین بار در گسترش فولاد پست عوض کرد. در روزی که کاپیتان‌مان را نداشتیم، نصرتی و ابراهیم‌زاده، توانستند به خوبی وظایف دفاعی‌شان را انجام بدهند. محمد نصرتی در حال حاضر احیا شده و بسیار خوب بازی می‌کند. این محمد کجا و آن محمدی که در ماشین‌سازی بود، کجا. تعویضی‌های ما خوب بودند و خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

«ما هواداران زیادی نداریم»، کمالوند با تأکید بر این موضوع تصریح کرد: اگر هواداران از ما حمایت کنند، می‌توانیم به رده‌های بالای جدول برسیم. انتظار داریم هواداران از ما حمایت کنند. ما بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاریم و در مشهد طلسم‌شکنی کردیم. امروز هم سایپا را که تنها گربه سیاه گسترش فولاد بود، از پیش‌رو برداشتیم.

*فرکی: گسترش فولاد ۱۰ نفره نمی‌شد، می‌توانستیم ببریم

حسین فرکی پس از باخت دو بر یک ساپیا مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: مستحق باخت نبودیم. کاش داور برای ما پنالتی نمی‌گرفت و بازیکن حریف را اخراج نمی‌کرد. با این حال قضاوت در مورد داور را برعهده کارشناسان می‌گذاریم.

وی افزود: 10 نفره شدن حریف شرایط را برای ما تغییر داد. در دقایق پایانی هم ممکن بود گل‌های دیگری دریافت کنیم. مهاجم جوان ما هم یک موقعیت صددرصد را از دست داد که این توپ گل نشد. ما عصبی بازی کردیم و با اشتباه‌های پی‌درپی بازی را واگذار کردیم و نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: به دنبال دلیل این هستیم که چرا وقتی جلو بودیم و حریف هم 10 نفره شد، بازی را نبردیم. اگر روال عادی بازی پیگیری می‌شد و بازیکن حریف هم اخراج نمی‌شد، می‌توانستیم ببریم. می‌دانستیم حریف در اکثر بازی‌ها در نیمه دوم افت می‌کند. تلاش کردیم ببریم اما بازیکنان ما عصبی بازی را دنبال کردند و از این بابت آسیب زیادی دیدیم.

فرکی اظهار داشت: با وجود اینکه بازیکنان با تجربه‌ای داریم، اما هنوز تجربه لازم برای حفظ برتری را نداریم. امروز به آنچه دلخواه‌مان بود، نرسیدیم. ما از میهمان بودن نگرانی نداشتیم. ضمن اینکه بعد از پنالتی، گسترش فولاد چند دقیقه‌ای بازی را متوقف کرد و چند تعویض هم انجام شد. زمان اضافه بازی کم اعلام شد. البته هر چقدر هم که زمان تلف شده، می‌گرفتند، نمی‌توانستیم ببریم، چون امروز شرایط پیروزی را نداشتیم.

وی در مورد عملکرد حامد لک در این دیدار، گفت: بعد از پنالتی که گل کردیم، شرایط بازی تغییر کرد. او امروز خیلی خوب بود و تلاش کرد که گل نخورد اما گل‌هایی که ما امروز خوردیم، ابتدایی بود و کم رخ می‌دهد. شرایط کنار زمین هم مساعد نبود و از بیرون زمین هواداران به حامد لک و مجموعه ما توهین می‌کردند، البته اینها توجیه‌کننده نیست و او باید کار خودش را انجام بدهد، چون ما با این اشتباهات فرصت پیروزی را از دست دادیم.

**صبا 2 - سیاه جامگان یک

*مرفاوی: رویارویی با سیاه‌جامگان سخت‌تر از بازی‌ با پرسپولیس بود

صمد مرفاوی پس از پیروزی 2 بر یک صبای قم مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: من پیش از بازی هم گفته بودم بازی سختی پیش‌رو داریم. حتی بازی با پرسپولیس را نگفته بودم خیلی سخت است، اما بازی با سیاه‌جامگان را گفتم که خیلی سخت است، چون هر دو تیم به پیروزی احتیاج داشتند و تعیین هدف برای کسب سه امتیاز بازی را برای هر دو تیم سخت کرده بود.

وی افزود: بعد از بازی خوبی که هفته پیش مقابل ذوب‌آهن انجام دادیم من نگران این بودم که بچه‌ها فکر کنند که این هفته مقابل سیاه‌جامگان بازی آسانی را پیش رو دارند. به همین خاطر تا یک هفته اخیر روی مسائل روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم و شما دیدید که امروز ما بازی را نسبتاً خوب شروع کردیم، هر چند که در نیمه اول بازی تقریباً متعادل شد، اما در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم آنها خواسته‌های کادر فنی را به بهترین شکل برآورده کردند.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه به شاگردانش گوشزد کرده بود از جناح چپ نفوذ داشته باشند، تأکید کرد: دیدید که هر دو گل‌مان را از همین جناح چپ به ثمر رساندیم. اتفاقاً گل‌های ما شبیه به هم و تاکتیکی بود. بازیکنان ما می‌توانند روی مسائل تاکتیکی بیشتر کار کرده و بهتر عمل کنند. به هر حال بازی مقابل تیم‌هایی که در یک‌سوم زمین تجمع می‌کنند خیلی سخت است، اما بچه‌ها ما امروز با تلاش زیادی که داشتند توانستند برتری خود را دیکته کنند. هر چند که ما در میانه میدان چندان خوب عمل نکردیم و در کناره‌ها هم کمی اُفت کرده‌ایم. باید در بازی‌های آینده در این زمینه بهتر عمل کنیم.

مرفاوی خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان ما یک مقدار باهوش عمل می‌کردند حتی می‌توانستیم گل‌های خود را افزایش دهیم. ما در ارتباط بین هافبک و خط حمله چندان موفق عمل نکردیم، اما در کارهای دفاعی به مراتب بهتر بودیم. ما تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و این روند را ادامه دهیم.

وی درباره اینکه چرا از میثم مجیدی که شرایط ایده‌آلی ندارد استفاده می‌کند، یادآور شد: به هر حال در بازی با پرسپولیس دیدید که ما در سمت چپ ضعف داشتیم، اما امروز هر دو گل خود را از جناح چپ به ثمر رساندیم و این نشان می‌دهد که حضور مجیدی مؤثر بوده است. شما باید به مجیدی فرصت دهید تا به شرایط ایده‌آل برسد. او در استقلال سه ماه بود که بازی نمی‌کرد و به همین خاطر نیاز به زمان دارد تا شرایط بهتری پیدا کند. امروز دیدید ما تغییراتی که در دفاع چپ دادیم، جواب داد و به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

*شفیعی: مستحق باخت نبودیم

مرتضی شفیعی پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر صبا اظهار داشت: به تیم حریف تبریک می‌گویم. امروز خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم. روز گذشته گفته بودم این بازی شش امتیازی است. صبا با این برد شرایطش بهتر از ما شد. از طرفی پدیده هم باخت و شرایط برای ما سخت‌تر شد. در بین تیم‌های قعر جدول تیم‌هایی مثل سایپا تشکیلاتی دارند و شرایطشان با سیاه جامگان و صبا فرق دارد. به هر حال بازی تمام شد و ما تمام تلاش‌مان را کردیم.

مربی سیاه جامگان گفت: آقای عزیزی هم گفت که وقتی تیم به بحران رسید دیگر کمک کردن فایده ندارد. سال گذشته ما نبودیم اما مسئولان تنها در روز آخر دست به دست هم دادند که اتفاقا تیم هم بازی را برد و در لیگ ماند. نمی‌دانم چرا مسئولان مشهد دوست ندارند تیم داشته باشند. حداقل این است که وقتی تیم‌های مشهدی در لیگ بمانند، سایر تیم‌ها می‌توانند برای زیارت به مشهد بیایند.

**پدیده صفر - فولاد خوزستان یک

*سعداوی: لایق پیروزی مقابل پدیده بودیم

نعیم سعداوی پس از مسابقه تیمش در خانه پدیده خراسان اظهار داشت: پیش از این دیدار، پیش‌بینی کرده بودم که بازی چطور از آب در می‌آید. پدیده هم در هفته‌های گذشته مانند ما بازی می‌کرد، اما نتیجه نمی‌گرفت. این شکست چیزی از ارزش‌های پدیده کم نمی‌کند.

وی افزود: امیدوارم یک روز همه مربیان در شرایط متعادل باشند و بتوانند با ثبات کارشان را انجام دهند. امروز از تیم پدیده شناخت داشتیم و می‌دانستیم که تیم فیزیکی خوب است. این شناخت را هم به بازیکنان‌مان انتقال دادیم و نتیجه‌اش نیز این بود که بازی را پایاپای جلو بردیم و توانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد، گفت: از عملکرد بازیکنانم خوشحال هستم و لایق این پیروزی بودیم، امیدوارم در ادامه لیگ هم این روند را داشته باشیم.

سعداوی در خصوص داوری این دیدار تصریح کرد: سیاست ما این است که در بدترین شرایط ممکن هم به خودمان اجازه نمی‌دهیم داور را تحت فشار قرار دهیم. ما باید اعتمادبه‌نفس داوران را بالا ببریم تا آنها بتوانند بهترین تصمیم را در سخت‌ترین شرایط بگیرند. هواداران در این هوای سرد کیلومترها راه می‌آیند تا شاهد یک بازی زیبا باشند و باید همه ما وظیفه‌مان را خوب انجام دهیم.

*مهاجری: گفته‌اند سکوت کنم اما حرف هایم را خواهم زد

رضا مهاجری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بارها و بارها بازیکنان ما در موقعیت گلزنی قرار گرفتند، اما در نیمه دوم روی یک لحظه غفلت گل خوردیم. بازی را خودتان دیدید و باید بگویم تیم ما مشکل فنی ندارد.

وی در ادامه افزود: وقتی بازیکنان ما یک موقعیت دو به تک با دروازه‌بان را از دست می‌دهند نشان می‌دهد که تمرکز لازم را ندارند. اگر دل‌مان واقعاً به حال پدیده می‌‌سوزد باید صبورتر باشیم و اجازه دهیم مدیریتی که می‌تواند در مواقع حساس پاسخگو باشد، در مورد این مسائل تصمیم‌گیری کند. من به موقع حرف‌هایم را می‌زنم. البته به من می‌گویند فعلاً صحبت نکن. با این اوصاف شرمنده شما (خبرنگاران) شدم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین تصریح کرد: بچه‌ها خیلی تلاش کردند، اما خبرهایی که شنیدند و تماس‌هایی که گرفته می‌شود باعث شد که بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند و در این دو بازی موفق نباشیم. بالاخره این شیطنت‌ها کار دست ما داد.

مهاجری ادامه داد: با تماس‌هایی که بازیکنان گرفته می‌شود، آنها تمرکز خود را از دست می‌دهند. با این حال تلاش می‌کنیم تیم را به آرامش برسانیم. در این چند هفته اتفاقات عجیبی برای ما رخ داد. اینکه تا پریروز به دنبال این بودند که قرارداد مظلومی را ثبت کنند چه معنایی دارد؟!

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود هادی برگی‌زر، مدیرعامل پیشین باشگاه پدیده با نظر خود اقدام به جذب بازیکنان کرده است، گفت: من باید لیست جذب بازیکن بدهم یا مدیرعامل باشگاه؟!

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد شعارهایی که هواداران این تیم علیه او دادند، خاطر نشان کرد: تماشاگران از این باخت ناراحت هستند و حق هم دارند. سعی می‌کنیم در آینده جبران کنیم. برخی هم متأسفانه خط می‌گیرند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید