مشخصات کامل و قیمت گوشی آنر 8 لایت هواوی فاش شد

دیروز تصاویری از گوشی‌هوشمند هواوی آنر ۸ لایت که در واقع مدل رده‌پایین‌تر آنر ۸ است، منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این تصاویر گوشی یادشده را در یک قاب محافظ نشان می‌داد. حال یک سایت فنلاندی عکس‌های جدیدی از محصول مذکور منتشر کرده و علاوه بر این، مشخصات فنی و قیمت این گوشی را فاش کرده است.

از هم‌اکنون امکان پیش‌خرید گوشی هوشمند آنر ۸ لایت در فنلاند وجود دارد و فروش این محصول از ۱۷ فوریه آغاز خواهد شد. گوشی یادشده با قیمت ۲۸۹ دلار و در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و آبی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. از هم‌اکنون امکان پیش‌خرید مدل سفید و مشکی گوشی آنر ۸ لایت فراهم شده است و انتظار می‌رود سایر رنگ‌ها از اواخر ماه مارس ارائه شوند. باید اشاره کنیم که تا به این لحظه نمی‌دانیم گوشی آنر ۸ لایت چه زمانی برای سایر بازارها عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی و امکانات گوشی هوشمند آنر ۸ لایت 

گوشی آنر ۸ لایت مجهز به یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی از نوع LTPS به ابعاد ۵.۲ اینچ است. این‌ نمایشگر با لایه‌ای از جنس شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D پوشانده شده تا مقاومت آن در برابر خط و خش‌های احتمالی افزایش یابد. همان‌طور که قبلا در شایعات مرتبط با آنر ۸ لایت منتشر شد، پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای این گوشی هوشمند کایرین ۶۵۵ است که توسط خود هواوی تولید شده و در واقع یک چیپ‌ست هشت هسته‌ای است. در کنار این پردازنده، ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی برای این‌ محصول در نظر گرفته شده است. جایگاه سیم‌کارت آنر ۸ لایت از نوع هیبریدی و دوکاره است که می‌توان از جایگاه دوم به‌منظور قرار دادن سیم‌کارت دوم یا کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی بهره گرفت.

سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی هوشمند اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود که البته رابط کاربری انحصاری آنر موسوم به EMUI 5.0 روی آن اعمال شده است. دوربین پشتی آنر ۸ لایت ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 است و در جلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۷۷ درجه تعبیه شده است. در کنار دوربین پشتی این محصول یک فلاش ال‌ای‌دی تکی قرار دارد. این گوشی همچنین یک اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی دارد. در نهایت باتری به کار گرفته‌شده در آنر‌ ۸ لایت ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

محصول مورد بحث ابعادی معادل ۱۴۷.۲ در ۷۲.۹۴ در ۷.۶ میلی‌متر دارد و وزن آن‌ ۱۴۷ گرم است. لازم‌ به ذکر است که دکمه‌ی پاور و نیز دکمه‌های تنظیم بلندی صدا در آنر ۸ لایت در لبه‌ی سمت راست قرار گرفته‌ا‌ند.

اگر به یاد داشته باشید، در آگوست سال ۲۰۱۶ شاهد معرفی گوشی هوشمند آنر ۸ در آمریکا بودیم. این محصول نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع LTPS دارد. کیفیت این صفحه‌نمایش  نیز فول اچ‌دی است‌. پردازنده‌ی گوشی یادشده کایرین ۹۵۰ و حافظه رم و حافظه‌ی داخلی آن به ترتیب ۴ و ۳۲ گیگابایتی هستند. البته آنر ۸ در مدل ۶۴ گیگابایتی نیز تولید شده است. اسلات سیم‌کارت این گوشی از نوع هیبریدی و سیستم‌عامل آن هم اندروید ۷.۰ نوقا بود. همچنین دوربین پشتی و جلوی آنر ۸ به ترتیب ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده بود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت پشتی و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. در زیر می‌توانید تصاویر جدید دستگاه یادشده را مشاهده کنید.

منبع: زومیت 

دیدگاه تان را بنویسید