9 خوراکی که شما را لاغر می کند

مصرف برخی خوراکی ها به کاهش وزن شما کمک می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در این نوشتار در باره 9 خوراکی برای کاهش وزن سریع  بحث می شود.

ممکن است که کاهش وزن اغلب کاری غیرممکن به نظر برسد، اما با کمک خوراکی‌های مناسب می‌تواند بسیار آسان باشد. مثلا، کاهو تقریبا کالری ندارد، اما می‌تواند به سرعت شما را سیر کند. ادامه‌ی این مقاله را بخوانید تا دیگر خوراکی‌های فوق‌العاده‌ی دیگری را ببینید که به کاهش وزن کمک می‌کنند!

تخم‌مرغ

وقتی پای کاهش وزن درمیان است تخم‌مرغ فروتن را مسخره نکنید. تخم‌مرغ یک بسته‌ی پروتیینی کامل است که کمک‌تان می‌کند سیر شوید و در طول روز  به شما انرژی می‌دهد. البته از مصرف روغن خودداری کنید- آن را به‌صورت آب‌پز مصرف کنید یا بدون پوسته در آب کم بپزید.

ماست

یک خوراکی دیگر که پروتیین بالایی دارد ماست است که برای مقابله با هوس شیرینیجات عالی است. چند تکه از انواع توت‌ها ماست را تبدیل به یک دسر  سریع و خوشمزه می‌کند. این خوراکی باید بخشی از تلاش‌هایش هرکسی باشد که سعی دارد چند کیلو وزن کم کند!

بروسکتا

دل‌تان برای خوراکی‌های مغذی و خوش‌طعم رستوران‌های ایتالیایی تنگ شده‌است اما می‌خواهید از اضافه‌وزن اجتناب کنید؟ بروسکتا راهکاری فوق‌العاده  است. این خوراکی که کالری کم اما مواد مغذی زیادی دارد، یک خوراکی فوق‌العاده برای کسانی است که هوس غذای ایتالیایی کرده‌اند.

سیب

سیب می‌تواند کمک‌تان کند هم از دکتر دور بمانید و هم از مربی‌های ورزشی. این میوه که کالری کمی اما طعم شیرین و خوشمزه‌ای دارد و به عنوان تنقلات فوق‌العاده است. سراغ آب‌نبات نروید- این بار سراغ جامیوه‌ای یخچال بروید.

لوبیا

غذاهای مکزیکی خیلی شناخته‌شده نیستند اما برای کسانی که سعی به کاهش وزن دارند فوق‌العاده هستند. گوشت‌های چرب را رها کنید و به جای آن برای دریافت پروتیین لوبیا را برگزینید. این خوراکی کمک‌تان می‌کند بدون این‌که وزن‌تان اضافه شود سیر شوید.

گریپ‌فروت

این‌که پدربزرگ و مادربزرگ‌تان هر روز صبحانه گریپ‌فروت می‌خورند دلیل دارد. این میوه سرشار از مواد مغذی است اما کالری کمی دارد. سعی کنید  مصرف یک وعده از آن را امتحان کنید.

کلم

کلم یک خوراکی پرکاربرد است که در غذاهای مختلف خیلی خوب جواب می‌دهد و از خوراکی‌های محبوب روس‌ها است. این خوراکی بدون انباشتن کالری سیرتان می‌کند و مواد مغذی فراوانی دارد. چند دستورپخت مختلف را امتحان کنید و ببینید کدام را دوست دارید!

کوینولا

شاید تلفظ نام این غله دشوار باشد، اما خوردن آن سخت نیست. بومی‌های امریکا این خوراکی را معجزه‌گر می‌دانند و باید در همه‌ی خانه‌ها وجود داشته‌باشد، نه فقط کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند. شما می‌توانید آن را در پخت غذاهای دیگر استفاده کنید یا به تنهایی بخورید.

شکلات

شاید متناقض یا باورناپذیر به نظر برسد، اما کاکائوی خالص برای کاهش وزن فوق‌العاده است. وقتی هوس چیزی را می‌کنید، هیچ‌چیز مانند خودش آن  هوس را رفع نمی‌کند. مطمئن شوید شکلاتی که می‌خورید تلخ و کم‌کالری است و از مصرف متعادل آن لذت ببرید.

منبع: بازده

دیدگاه تان را بنویسید