رییس اداره سرمایه اجتماعی، فرهنگی و سبک زندگی وزارت کشور :

برای رفع مشکلات جوانان باید دستگاهها همسو شوند

رییس اداره سرمایه اجتماعی، امور فرهنگی و سبک زندگی وزارت کشور معتقد است که اعتبارات و زیر ساخت ها متناسب با نیازهای جوانان است که بامدیریت دستگاههای مختلف می توان شرایط جوانان را دربخش های مختلف بهبود بخشید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس جامعه جی پلاس؛ حسین کوچکیان فرد رییس اداره سرمایه اجتماعی، امور فرهنگی و سبک زندگی وزارت کشور  با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه جوانان صورت گرفته از کنگره ملی مدیریت امور جوانان به عنوان یکی از این اقدامات مثبت یاد کرد و گفت: به طور کلی این کنگره ازچند وجه قابل بررسی است، می توان وضعیت موجود را به شیوه ای حفظ و تقویت کرده و یا سازوکاری طراحی کند و از طرفی از لحاظ درون سازمانی حوزه جوانان را مستقل کنند تا به نوعی راحت تر این حوزه مدیریت شود.

 

کوچکیان فرد کنگره را یک طوفان فکری برای بررسی این مساله دانست و گفت: این روشی است که می تواند برای رسیدن به یک راهکار اصلی مورد توجه قرار گیرد. بیشتر از مساله ساختار، سازو کارها ومدیریت برنامه ها حایز اهمیت است.

رییس اداره سرمایه اجتماعی، امور فرهنگی و سبک زندگی وزارت کشور در ادامه افزود: اعتبارات مناسبی در زمینه جوانان در اختیار است و علاوه بر این ساختارهای موجود جوابگوهم است، آنچه مهم است مدیریت شرایط موجود است وباید دستگاهها برای رفع مشکلات جوانان همسو شوند دراین صورت می توان شرایط جوانان را دربخش های مختلف بهبود بخشید

کوچکیان فرد تصریح کرد: مدیریتی مدنظر ماست که در جهت اهدافمان نیازهای جوانان را ساماندهی کند وگرنه تغییر ساختار تفاوت فاحشی را ایجاد نخواهد کرد. بهتر است از پتانسیل موجود استفاده کنیم، واگر به مرحله ای رسیدیم که ساختار پاسخگوی نیازهایمان نبود آنگاه فکر چاره باشیم.

به گفته این مقام مسول تا به حال برنامه مشخصی بر مبنای اینکه ساختار پاسخگو نیست ارایه نشده است واین نشستها و جلسات بیانگر این است که ضمن اینکه هم اکنون فعالیتها و به بهبودی است .

کوچکیان فرد با بیان اینکه تغییر رویکرد نسبت به جوان و توجه به توانمندی جوانان نیاز اصلی ما است اظهار کرد: جوان امروز می تواند عهده دار مسایل شود.

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

دیدگاه تان را بنویسید