فورد موستانگ روباز 2018 معرفی شد

چندی پیش شرکت فورد، موستانگ کوپه مدل ۲۰۱۸ را معرفی کرد. این خودرو با تغییرات چشمگیر در بخش جلو و عقب و همچنین بهبود‌های متعددی در بخش قوای فنی معرفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حال با گذشت چند روز، این شرکت نسخه‌ی کانورتیبل موستانگ ۲۰۱۸ را نیز معرفی کرد.

نسخه‌ی کانورتیبل فورد موستانگ، از همان تغییرات قابل توجه نسخه‌ی کوپه بهره می‌برد. تغییرات بزرگ زیر کاپوت این خودرو رخ داده است، به‌طوری‌ که جعبه‌دنده‌ی ۱۰ سرعته‌ی اتوماتیک جدید جایگزین مدل ۶ سرعته شده است؛ تولید پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری نیز متوقف شده است و پیشرانه‌های ۲.۳ لیتری ۴ سیلندر با تکنولوژی اکوبوست و ۵ لیتری ۸ سیلندر با آرایش خورجینی بهبود یافته‌اند. تغییرات پیشرانه‌ی ۲.۳ لیتری نامشخص است، اما پیشرانه‌ی ۵ لیتری به تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت مجهز شده است که باعث بهبود عملکرد آن می‌شود.

فورد موستانگ کانورتیبل ۲۰۱۸

سیستم تعلیق تطابقی MagneRide نیز در این نسخه عرضه خواهد شد و سیستم اگزوز فعال که باعث افزایش صدای خروجی اگزوز می‌شود، جزو آپشن‌ها است. سیستم تعلیق مغناطیسی MagneRide از دمپرهای متشکل از سیال رئومغناطیسی به همراه تزریق مایع فلزی استفاده می‌کند که باعث سفت‌تر شدن دمپرها در حین دریافت شارژ الکتریکی می‌شوند. این دمپرها در نسخه‌ی کوپه تحت عنوان بسته‌ی پرفورمنس عرضه خواهند شد، بنابراین انتظار می‌رود برای نسخه‌ی کانورتیبل نیز شاهد عرضه‌ی این بسته باشیم.

فورد موستانگ کانورتیبل ۲۰۱۸

در نمای داخلی، شاهد صفحه نمایش ۱۲ اینچیِ نشانگر سرعت و اطلاعات فنی، با قابلیت شخصی‌سازی هستیم که همانند نسخه‌ی کوپه است. تجهیزات و ابزار مربوط به این نمایشگر سرعت، دارای حالتی از حافظه با نام «MyMode» است که تنظیمات رانندگی شما را ذخیره می‌کند. همچنین سیستم هشدار برخورد از جلو با تشخیص عابر پیاده و ترمز اضطراری نیز در سری جدید اضافه شده است.

در نمای خارجی، تغییرات مربوط به سقف جمع‌شونده، باعث ایجاد تغییر در طراحی‌ جلو و عقب نسخه‌ی کوپه نسبت به نسخه‌ی کانورتیبل شده است. در بخش جلویی خودرو، چراغ‌ها از طراحی جدیدی بهره می‌برند، قسمت پایینی جلوی خودرو نیز طراحی رو به بیرون دارد و ورودی‌های هوا هم از طراحی پیچیده‌تری برخوردار هستند.

فورد اعلام کرد که نسخه‌ی کانورتیبل را همراه با ۳ رنگ جدید و ۱۲ مدل رینگ اسپرت عرضه خواهد کرد. فورد موستانگ کانورتیبل ۲۰۱۸، در پاییز ۲۰۱۷ به فروش خواهد رسید.

 

منبع: زومیت 

دیدگاه تان را بنویسید