در گفت وگو با جی پلاس؛

استاندار سیستان و بلوچستان: باید نگرش سیاسی خود را تغییر دهیم تا جوانان مشارکت کنند

استاندار سیستان و بلوچستان درباره سمن های جوانان گفت: باید در تفکرات سیاسی خود تجدید نظر کنیم و با آغوش باز از سمن های جوانان استقبال کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

علی اوسط هاشمی بالندگی کشور را منوط به حضور جوانان در تمام امور دانست و به خبرنگار سرویس جامعه جی پلاس گفت: نقش آفرین ترین قشری که می تواند کشور را بالنده کند و کشور را به مسیر درست سوق دهد، جوانان هستند. بنده در ابتدای ماموریتم در استانداری سیستان و بلوچستان اولین کاری که انجام دادم این بود که مشاور مربوط به سمن ها را در این استانداری منصوب کردم. ما در مجموعه خود سعی کردیم در کمتر از یک ماه بتوانیم پرونده های سمن ها را بررسی کنیم و پروانه فعالیت را برای آنها صادر کنیم. با این کار سعی داشتیم تا بستر را برای جوانان فعال استان آماده کنیم.

هاشمی افزود: خوشبختانه این موضوع مورد توجه جوانان استان قرار گرفت و آمار سمن های استان به صورت تصاعدی بالا رفت. امروز استان سیستان و بلوچستان از 18 سمن به 84 سمن که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند رشد داشته است.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین بهبود شرایط و بیشتر شدن فعالیت های اجتماعی جوانان را منوط به تغییر نگرش سیاسی سیاستمداران دانست و گفت: اگر بخواهیم به تعداد بالاتری از سمن های جوانان دست پیدا کنیم و مشارکت افراد جوان را در جامعه بالاببریم باید در تفکرات سیاسی خود تجدید نظر کنیم. باید سعی کنیم با آغوش باز از سمن ها استقبال کنیم و باور کنیم آنچه محصول جمهوری اسلامی است علم، دانش و دانایی است و باید این دانایی را پاس بداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید