مسائل ریاضی را با اپ MyScript Calculator حل کنید

معمولا کار کردن با ماشین حساب و وارد کردن فرمول‌های ریاضی در آن کار ساده‌ای نیست اما MyScript Calculator راهی پیش روی شما می‌گذارد تا بتوانید خیلی سریع به پاسخ مسائل ریاضی پیچیده خود برسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دستگاه‌های ماشین حساب همیشه کمک حال ما در انجام محاسبات ریاضی بودند و هستند. با آمدن گوشی‌های تلفن همراه نیاز به داشتن ماشین حساب برطرف شد چون تنها با نصب یک اپلیکیشن می‌توان ماشین حسابی روی گوشی خود داشت که امکان حل محسابات ریاضی را در اختیار ما می‌گذارد، بدون اینکه هزینه زیادی بابت آن پرداخت کنیم.

افرادی که با ماشین حساب کار می‌کنند می‌دانند نحوه وارد کردن فرمول و مسائل ریاضی خود نیاز به تبحر دارد به همین دلیل اگر مسئله شما پیچیده باشد ممکن است به سختی بتوانید درست آن را در ماشین حساب وارد کنید. MyScript Calculator اپلیکیشنی است که کار محاسبه را بسیار آسان می‌کند. در این اپلیکیشن ارقام و علامت‌ها با دکمه وارد نمی‎شوند بلکه کافیست همانطور که فرمول را روی کاغذ می‌نویسید آن را با انگشت روی صفحه گوشی بکشید تا جوابش را پیدا کنید.

پس از نصب و اجرای MyScript Calculator صفحه شطرنجی پیش روی شما گشوده می‏شود که با انگشت دست می‌توانید مسئله ریاضی خود را روی آن بنویسید. برنامه اعداد و علامت‌های کشیده شده را حدس می‎زند و به سرعت جواب را به شما نشان می‌دهد.

در بالای برنامه دکمه‌ای برای پاک کردن صفحه یا برگشتن به قدم‌های قبلی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید عملیات ریاضی خود را اصلاح کنید. با این حال اگر با دست روی عدد یا علامتی خط بکشید برنامه آن را از صفحه پاک می‌کند.

MyScript Calculator امکان پیدا کردن مجهول را نیز به شما می‌دهد. چیزی که مشال ساده آن به این شکل است: 3+?=14. برای نوشتن چنین مسائلی باید جای مجهول علامت سوال بگذارید تا برنامه آن را برای شما پیدا کند.

این اپلیکیشن فوق‌العاده مجموعا از 25 عمل و ثابت ریاضی پشتیبانی می‌کند؛ چیزهایی مثل رادیکال، توان، تانژانت، لگاریتم و... که می‌توانید با استفاده از آنها مسائل ریاضی خود را حل کنید.

MyScript Calculator به طور پیش‌فرض پس از 3 ثانیه از وارد کردن مسئله پاسخ را نمایش می‌دهد. اگرچه در قسمت تنظیمات می‌توانید این زمان را تا 6 ثانیه افزایش دهید، گاهی اوقات برای وارد کردن مسئله‌های طولانی به مشکل برخواهید خورد به همین دلیل امکان غیرفعال کردن Automatic Calculation یا محاسبه خودکار وجود دارد.

مثل هر ماشین حساب دیگر امکان رند کردن جواب و محاسبه بر اساس رادیان به شما داده می‏شود همچنین گزینه‌ای برای افراد چپ دست وجود دارد که نوشتن را برای آنها آسان‌تر می‌کند.

کاربران سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS می‌توانند با استفاده از لینک‌های زیر MyScript Calculator را روی دستگاه خود نصب و استفاده کنند.

 

منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید