تاریخ انتشار اندروید 7 برای گوشی‌های هوآوی

درحالی که هم جدیدترین پرچمداران هوآوی اندروید 7 را دریافت کرده‌اند، تاریخ به‌روزرسانی گوشی‌های میان‌رده این شرکت مشخص شده است که در ادامه می‌توانید از آن مطلع شوید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کاربران گوشی‌های هوآوی می‌دانند که این شرکت نیز، همچون دیگر شرکت‌های اندرویدی، سابقه خوبی در به‌روزرسانی محصولاتش نداشته است اما به نظر می‌رسد این وضعیت تغییر کرده و این بار قرار است گوشی‌های بیشتری جدیدترین نسخه اندروید را دریافت کنند.

هوآوی میت 9 یکی از اولین‌ گوشی‌هایی بود که از همان ابتدا با اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 به بازار آمد. در اولین روزهای آغاز سال 2017 نیز شاهد انتشار به‌روزرسانی اندروید برای P9، P9 Plus، Mate 8 و Honor 8 هوآوی بودیم ولی کار به همینجا ختم نمی‎‎شود.

طبق سند به دست آمده از هوآوی زمان انتشار اندروید 7 برای گوشی‌های میان‌رده این شرکت مشخص شده است. همانطور که در ستون سوم این جدول مشاهده می‌کنید Huawei Nova این شانس را دارد در ماه مارس 2017، زودتر از سایر میان‌رده‌ها، به اندروید 77 آپدیت شود. سپس در ماه آوریل نوبت به Honor Note 8 و G9 Plus می‌رسد و در نهایت دو گوشی Honor 6X و MediaPad M3 نسخه 77 اندروید را در مه دریافت می‌کنند.

 

منبع: جی اس ام 

دیدگاه تان را بنویسید