گزارش جی پلاس

معرفی 5 اپ قوی اندرویدی برای تغییر صدا + لینک دانلود

سال هاست که اپ هایی برای تغییر صدا در اسمارت فون ها عرضه شده اند که هم می توانند سرگرم کننده باشند و هم با آن دوست خود را سر کار بگذارید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار علم و فناوری جی پلاس، هرچند اپ های بسیاری برای تغییر صدا وجود دارند اما برخی از آنها قوی تر هستند. در این گزارش قصد داریم پنج مورد از بهترین های موجود برای اندروید را معرفی کنیم. این اپ ها در تغییر صدا به هنگام تماس صوتی یا ضبط صدا بسیار قوی عمل می کنند و قابلیت های گوناگون و سرگرم کننده دیگری هم دارند برای مثال افکت های صوتی مختلف. به علاوه می توانید با استفاده از تنظیمات و کنترل های قرار داده شده بعد از ضبط صدا آن را باز هم تغییر دهید. با جی پلاس همراه باشید تا این اپ ها را معرفی کنیم. توجه داشته باشید که در پایان معرفی هر اپ لینک دانلود آن از پلی استور گوگل گنجانده شده است.

Voice changer with effects

هرچند نامگذاری این اپ اصلا خوب نیست و بیشتر شبیه یک جمله کامل است تا نام ولی یکی از بهترین و محبوب ترین اپ های تغییر صداست که بیش از 50 میلیون بار از پلی استور دانلود شده است.

این اپ صدا را ضبط می کند، با افکت ها و کنترل آن را تغییر می دهد و می توانید نتیجه را از طرق مختلف با دوستان خود در شبکه های اجتماعی یا پیام رسان ها به اشتراک بگذارید. شما می توانید صدای خود را به شکل صداهای مختلفی همچون ربات ها، زامبی ها، موجودات فضایی، ارواح و بسیاری از موارد دیگر در بیاورید تا به هیچ وجه قابل شناسایی نباشد. این اپ همچنین از یک رابط کاربری ساده و خلاقانه بهره می برد که کار با آن را لذت بخش تر می کند.

لینک دانلود: Download

Voice Changer

این هم یک اپ دیگر که می تواند صدای شما را به شکل های مختلف ترسناک یا مسخره در بیاورد تا حسابی سرگرم شوید یا دوستان تان را بترسانید. نتیجه را می توانید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا از طریق آپ های پیام رسان برای دوستان خود ارسال کنید. این اپ یک رابط کاربری رنگی و زیبا دارد و کار با آن در گوشی اندرویدی ساده است.

لینک دانلود: Download

Voice Changer

این اپ هم که دقیقا نام اپ قبلی را دارد اما با آن متفاوت است کارهای مختلفی با صدای کاربر انجام می دهد. با این اپ می توانید صدا را ضبط کرده و هر افکتی که می خواهید به آن بیفزایید و نتیجه را به صورت رینگ تون، آلارم در دیگر قسمت های صوتی گوشی قرار داد اما حواستان باشد که خودتان از صدای ترسناکی که ایجاد می شود شوکه نشوید. می توانید حالت های مسخره همچون صدای ربات یا هلیوم را هم روی صدای خود قرار دهید. سپس می توانید نتیجه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته یا با تماس صوتی سر به سر دوست خود بگذارید.

لینک دانلود: Download

Voice Changer Sound Effects

این اپ کمی پیشرفته است و به کاربر اجازه می دهد صدای خود را با افکت های اضافی و خاص تقویت و تغییر دهد. این اپ همچنین به صورت همزمان کار می کند یعنی اینکه می توانید یکی از افکت های echo، reverb،pitch، tempo، volume، eq و غیره را انتخاب کنید و شروع به صحبت با گوشی کنید تا به صورت همزمان صدای تان به شکل افکت مورد نظر درآید. همچنین می توانید هر صوت و صدا و موسیقی را به داخل اپ آورده و با استفاده از افکت های موجود یا کنترل های دستی آن را به شکلی که می خواهید تغییر دهید. این آپ در واقع قوی تر از اپ موجود در این لیست است که البته رابط کاربری آن چنگی به دل نمی زند اما کارتان را به خوبی راه می اندازد.

لینک دانلود: Download

RoboVox Voice Changer

با استفاده از این اپ می توانید صدای خود را ضبط کنید و سپس آن را در قالب های ترسناک، مسخره، موسیقی، شیطانی یا هر چیز دیگری در آورید. در این اپ 32 افکت مختلف و جذاب وجود دارد تا صدای خود را به شکل های مختلف بشنوید! این اپ می تواند صدا را دوباره پخش کند، جملات را تکرار کند و به صورت همزمان هم تغییر دهد. سپس نتیجه را می توانید در شبکه های اجتماعی یا سرویس های ابری به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود: Download

دیدگاه تان را بنویسید