MITSUBISHI OUTLANDER

میتسوبیشی اوتلندر تیپ 5 (قیمت و امکانات)

تا پایان امسال، آرین موتور تیپ تازه میتسوبیشی اوتلندر را وارد بازار می‌کند ولی می‌دانید این تیپ تازه چه امکانات جدیدی دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اوتلندر، که بعد از پاجرو لوکس‌ترین شاسی‌بلند میتسوبیشی است، سال 2012 وارد نسل سوم شد. نیمه اول 2015 میتسوبیشی نخستین فیس‌لیفت این ژاپنی را در نمایشگاه نیویورک رونمایی کرد.

در فیس‌لیفت اوتلندر، پیشرانه خودرو تغییری نکرده اما ظاهر خودرو به کلی متحول شده است؛ مهم‌ترین ویژگی ظاهری این فیس‌لیفت بهره‌گیری از زبان طراحی جدید Dynamic Shield میتسوبیشی است که باعث شده جلوپنجره خودرو مدرن‌تر و مهیج‌تر شود. اضافه‌شدن LED درون چراغ‌های جلو، عایق‌بندی بهتر کابین، ضخیم‌تر شدن شیشه‌ها، کیفیت بهتر صندلی‌های ردیف عقب، تریم درب‌ها و فرمان و بهبود سیستم تعلیق و فرمان از مهم‌ترین ویژگی‌های فیس‌لیفت اوتلندر است.

اما فیس‌لیفت اوتلندر در اواخر سال 94 به‌عنوان مدل 2016 به ایران رسید. اگر خاطرتان باشد در آن زمان، آرین موتور اوتلندر 2016 را حدود 9 میلیون تومان گران‌تر از اوتلندر 2015 می‌فروخت درحالیکه اختلاف قیمت این‌دو مدل در بازار جهانی تنها 500 دلار بود! از آن زمان تاکنون اوتلندر 2016 فقط با تیپ 3 در ایران فروخته می‌شد اما بزودی تیپ دیگری از اوتلندر با نام تیپ 5 وارد بازار می‌شود. تیپ 5 حدود 8 میلیون تومان گران‌تر از تیپ 3 است. میان این‌دو تیپ، تفاوت فنی وجود ندارد اما در سطح امکانات، تیپ 5 به ویژگی‌های جدید زیر تجهیز شده است:

  1. ترمز پارک
  2. سنسور باران
  3. گرمکن فرمان
  4. مه‌شکن‌های LED
  5. سنسورهای پارک جلو
  6. دوربین 360 درجه‌ای
  7. دو خروجی برق 12 ولت
  8. نشانگر میزان آب مخزن برف‌پاک‌کن

منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید