قوی‌ترین گوشی های پرچمدار 2016 به انتخاب Antutu

Antutu بر اساس امتیاز به دست آمده از بنچمارک گوشی‌های فهرست 10 گوشی قدرتمند سال 2016 را منتشر کرده است که از دیدن نام‌ آنها تعجب خواهید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اگرچه نتایج بنچمارک گوشی‌ها لزوما با عملکرد آنها در دنیای واقعی برابر نیست، با نگاه کردن به بنچمارک هر گوشی تا حدی زیادی می‌توان به قوی‌ بودن یا ضعیف بودن آن در اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها پی برد.

در سال 2016 گوشی‌های هوشمند متعددی در بازار عرضه شد که سخت‌افزارهای قدرتمندی داشتند و حتی کار به جایی رسید که میان‌رده‌ها نیز با مشخصات بالا به بازار آمدند. Antutu یکی از تست‌هایی است که در سنج عملکرد گوشی‌های هوشمند به نتایج آن اهمیت داده می‏شود. این بنچمارک فهرست قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 20166 و قوی‌ترین گوشی‌های اندروید سال گذشته را منتشر کرده است که قطعا دیدن آنها برای شما جالب خواهد بود.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید iPhone 7 Plus و iPhone 7 با کسب امتیازهای 181316 و 172001 به ترتیب اول و دوم هستند. پس از آنهاOnePlus 3T با امتیاز 163013 به عنوان سومین گوشی قدرتمند‌ سال معرفی شده است. نکته قابل توجه حضور پرتعداد محصولات چینی در میان  10 گوشی برتر 20166 است که توانسته‌اند بالاتر از پرچمداران گوگل، ال‌جی، سونی، اچ‌تی‌سی و سامسونگ قرار بگیرند.

در تصویر بالا رده‌بندی قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی 2016 را می‌بینید که تفاوت زیادی با تصویر قبل ندارد فقط با بیرون رفتن گوشی‌های هوشمند اپل جای برای ورود Pixel و Pixel XL به این فهرست باز شده است.

  • برای دیدن فهرست کامل این رده‌بندی به سایت Antutu بروید تا ببینید وضعیت سایر پرچمداران چگونه است. 

 

منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید