گزارش جی پلاس

5 بازی موبایلی زیبا در سبک Counter Strike + لینک دانلود

کانتر استرایک یکی از بازی های معروف و محبوب FPS است که هیچ وقت قدیمی نمی شود و به عنوان یکی از بهترین بازی های تفنگی شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اولین نسخه از بازی محبوب Counter Strike در سال 1999 عرضه شد و در ابتدا هیچ کس فکر نمی کرد تا این حد تاثیر گذار باشد اما سبک خاصش آن را به قله های موفقیت رساند و بازی مشابه زیادی روی آن ساخته شد که هیچ کدام اندازه نسخه اولیه به محبوبیت نرسیدند.

بسیاری از جوان ها در سرتاسر جهان ساعت ها بازی کردن با این بازی جذاب را به یاد می آوردند و شاید همین حالا هم به این کار عادت دارند! قابلیت بازی گروهی باعث شد کانتر استرایک خاص تر از رقبا باشد. شاید شما هم خاطره ای از جمع کردن دوستان در شب امتحان و تجربه بازی کانتر برای ساعت ها را داشته باشید.

اگر شما هم به کانتر معتاد هستید و دوست دارید وقتی کامپیوتر یا لپ تاپ در دسترس تان نیست بتوانید آن را بازی کنید، می توانید از موبایل استفاده کنید!

بازی های زیادی برای موبایل وجود دارند که در سبک کانتر هستند و برای انتخاب بهترین و نزدیک ترین به سلیقه تان از بین آنها، باید همگی را بررسی کنید. در این گزارش قصد داریم 5 بازی برتری که در این سبک برای اندروید و آیفونی ها عرضه شده اند را معرفی کنیم با جی پلاس همراه باشید.

Critical Ops

این بازی رایگان که هم نسخه اندروید دارد و هم آی او اس، محبوب ترین عنوانی است که در این لیست معرفی می کنیم و این موفقیت هم دلیل کافی دارد. این بازی که از 2015 تا کنون در اختیار علاقه مندان است هنوز هم بروزرسانی دریافت کرده و ارتقا می یابد. کنترل این بازی فوق العاده است و معلوم است انرژی زیادی روی آن صرف شده تا تصمیم گرفته شود که تنظیمات و کنترل های مختلف در کدام قسمت های اسکرین گوشی قرار بگیرند و به چه شکل فعال شوند.

گیم پلی این بازی در سبک خاص کاملا وی و واقع گرایانه است. همچون بازی های دیگر در برابر تیر مقاوم نیستید و فقط هم یک سلاح حمل می کنید که اگر دوربین داشته باشد می توانید زوم کنید و در غیر این صورت ممکن نیست. داستان بازی هم به این شکل است که در قالب نیروهای ضد تروریستی باید بمب های کار گذشته شده را سر وقت غیر فعال کنید. در واقع همچون کانتر استرایک یک تیم بمب می گذارد و تیم دیگر آن را خنثی می کند. البته این بازی هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و در مراحل اولیه خود به سر می برد. برای این بازی استفاده نقشه توصیه می شود.

لینک دانلود: iOS Android

Counter Attack Team 3D Shooter

یک بازی رایگان دیگر که هم اندروید دارد و هم آی او اس و هواداران زیادی هم دارد. این بازی در زمینه ظاهری و اسلحه ها شباهت زیادی به کانتر استرایک دارد. البته در زمینه هدف گیری و روان بودن از کانتر استرایک قوی تر است. متاسفانه این بازی هنوز حالت مالتی پلیر ندارد و نمی توان به صورت گروهی با آن بازی کرد و شاهد همین بازی بسیاری از شما را ناامید کند. توسعه دهنده وعده داده که در بروزرسانی بعدی این قابلیت هم به بازی افزوده خواهد شد تا هواداران کانتر استرایک بتوانند فضای آن را در یک بازی به روز تر با گرافیک بهتر تجربه کنند.

لینک دانلود: iOS Android

Bullet Party 2

یک بازی رایگان دیگر برای اندروید و آیفونی ها که در زمینه کیفیت ظاهری کمی ضعیف تر است اما در برخی زمینه ها عملکرد قوی دارد. یکی از قابلیت های خوب این بازی کنترل موجود برای شلیک در راست و چپ پایین اسکرین است که دقیقا زیر انگشت های شست قرار می گیرد تا چرخش و شلیک را تسهیل کند. این بازی سخت است و فقط حق حمل یک اسلحه را دارید که آن را هم باید قبل از شروع در منو خریداری کنید. این عنوان کاملا رایگان است اما گاهی اوقات برای اینکه برای خرید سلاح پول به دست بیاورید باید تبلیغات مزاحم را تحمل کنید.

لینک دانلود: iOS Android

Critical Missions: SWAT

این بازی متاسفانه فقط نسخه آیفونی دارد و از یک گیم پلی بسیار ساده با مراحل زیاد بهره می برد. این بازی هم در بسیاری زمینه ها از کانتر استرایک الهام گرفته و در برخی موارد عکس العمل های سریع و وردو به مبارزه و وقت محدود را به گیمر تحمیل می کند که باعث می شود هیجان بازی بالا برود. این بازی اما کیفیت گرافیکی پایین تری نسبت به دیگر عناوین در این لیست دارد.

برگرفته از iOS

MaskGun

این بازی راگان که هم اندروید دارد و هم آی او اس فوق العاده است اما متاسفانه  تنها در برخی کشورها ارائه شده و هنوز به صورت بین المللی عرضه نشده است. توسعه دهنده هنوز دلیل این عرضه محدود را توضیح نداده اما امیدواریم هرچه زودتر شاهد عرضه کامل آن باشیم. این بازی که شباهت هایی به کانتر استرایک دارد از یک گیم پلی عالی، وقت محدود و گرافیک بالا بهره می برد و پیشنهاد می کنیم به محض اینکه در کشورمان هم قابل نصب شد، از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

لینک دانلود: iOS Android

برگرفته از phonearena

 

دیدگاه تان را بنویسید