چگونه اکانت و اطلاعات تلگرام را به صورت کامل پاک کنیم؟

از آن جا که درون برنامه تلگرام امکان حذف حساب کاربری به صورت پیش فرض امکان‌پذیر نیست، در این مطلب آموزش تصویری پاک کردن حساب‌کاربری تلگرام را در اختیارتان قرار داده ایم تا در صورت نیاز از آن بهره‌مند شوید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جدا از محبوبیت و گسترش روزافزون کاربران ایرانی از تلگرام، یکی از دلایل اصلی موفقیت چشمگیر این پیام رسان به کارگیری ایده‌های جالب و افزودن قابلیت‌های جدید در سریع‌ترین زمان است. اما نکته جالب اینجاست که با وجود این همه قابلیت و ابزار‌های مختلف، تلگرام هنوز هم بخشی را برای حذف حساب کاربری افراد درون محیط برنامه اضافه نکرده است. اگر شما هم قصد دارید حساب‌کاربری‌ تلگرامتان را به طور کامل پاک کنید می‌توانید از آموزش زیر استفاده کنید. توجه داشته باشید با انجام مراحل این آموزش تمامی اطلاعات درون برنامه و ذخیره شده در Cloud (سرورهای تلگرام) شامل عکس، ویدئو، پیغام‌های متنی و... پاک خواهد شد و دیگر راهی برای دسترسی به آنان نخواهید داشت. همچنین از تمامی گروه‌ها و کانال‌ها خارج خواهید شد و دیگر ردی از شما باقی نمی‌ماند.

 

قدم اول
 
  • ابتدا وارد https://my.telegram.org شوید و سپس شماره تلفنتان را با فرمت بین‌المللی وارد کنید. به طور مثال اگر شماره‌تان با 0912 شروع می‌شود باید به صورت 912 98+ وارد کنید. سپس روی دکمه Next کلیک/لمس کنید.

 

قدم دوم 
 
  • وارد تلگرام شوید و کدی که از حساب‌کاربری رسمی تلگرام برایتان ارسال می‌شود را در بخش Confirmation Code وارد کنید و روی دکمه Sign In کلیک/لمس کنید.

 

قدم سوم
 
  • گزینه دوم Deactive account را انتخاب کنید. 

  • در صورت تمایل می‌توانید انتقاد یا دلیل‌ خروج از تلگرام را در قسمت Why are you leaving توضیح دهید. در غیر این صورت برای اتمام کار کافیست روی دکمه Done کلیک/لمس کنید. 


 


آیا پس از پاک کردن حساب کاربری می‌توان دوباره به تلگرام بازگشت؟

بلی اما امکان بازگشت به تلگرام با همان‌ شماره‌ای که غیرفعال کرده‌اید احتمال دارد موقتا به مدت ۲ الی ۹ روز امکانپذیر نباشد.

آیا پس از بازگشت محتویات درون برنامه برمی‌گردد؟

خیر. حذف کردن حساب کاربری تلگرام منجر به پاک‌شدن تمامی اطلاعات درون برنامه و خروج از تمامی کانال و گروه‌‌ها است و اگر پشیمان شوید دیگر راهی برای بازگرداندن آنان نیست.

 

منبع: جی اس ام 

  • خرید ممبر تلگرام ارسالی در

    دمتون گرم

دیدگاه تان را بنویسید