آشنایی با جذاب‌ترین محصولات سلامتی در نمایشگاه CES 2017 + تصاویر

نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی موسوم به CES 2017 با عرضه محصولات جالب و خلاقانه در زمینه سلامتی نشان داد تکنولوژی تا چه حد می‌تواند روند طراحی و تولید محصولات را تغییر دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه به معرفی جذاب‌ترین محصولات سلامتی این نمایشگاه می‌پردازیم. با جی اس ام همراه باشید.

امسال با برگزاری نمایشگاه CES 2017 در لاس وگاس، محصولات جالب‌توجهی عرضه شد تا تأثیر تکنولوژی در طراحی و ساخت وسایل روزمره بیش از پیش مورد توجه واقع شود. بخش محصولات سلامتی این نمایشگاه یکی از جذاب‌ترین بخش‌هایی است که بازدیدکنندگان از آن دیدن می‌کنند. دلیل این امر نیز تولید محصولات سلامتی خلاقانه با چاشنی تکنولوژی است. در ادامه 4 محصول نوآورانه که با خلاقیت در زمینه سلامتی و بهداشت ساخته شده‌اند را معرفی خواهیم نمود.

 

 

دستگاه تشخیص الکل موجود در خون  (Proof)
 

گجت پوشیدنی Proof یکی جالب‌ترین محصولات سلامتی در نمایشگاه CES 2017 است. این گجت به نحوی طراحی‌شده که می‌تواند میزان الکل موجود در خون را اندازه‌گیری کند. کمپانی تولیدکننده Proof ادعا می‌کند که این گجت پوشیدنی می‌تواند مقدار مولکول‌های الکل موجود در خون را از طریق پوست اندازه‌گیری کرده و سپس با ارسال داده‌ها و اطلاعات خود به نرم‌افزار اختصاصی در تلفن‌های همراه، شخص را از میزان الکل موجود در خونش آگاه سازد. سازمان بهداشت جهانی با بودجه 100000 دلاری که برای ساخت Proof اختصاص داده و آزمایش‌های گسترده‌ای که برای اثبات کارایی و عملکرد این گجت انجام داده در تلاش است تا دستگاه‌های تشخیص الکل در بدن افراد را به تکامل برساند. کمپانی سازنده این گجت عنوان کرده که Proof می‌تواند رقیبی جدید برای دستگاه‌های تشخیص الکل پلیس باشد. پیش‌بینی می‌شود که تولید انبوه و عرضه جهانی این محصول تا سال آینده به طول انجامد که این گجت قیمتی بین 100 تا 150 دلار خواهد داشت.

 

 

دستگاه تناسب‌اندام  Motiv
 

کمپانی آمریکایی Fitbit یکی از پیشتازان عرصه تولید گجت های پوشیدنی و تناسب‌اندام است. Fitbit با تولید گجت های پوشیدنی کمک می‌کند تا کاربران اطلاعات دقیقی از میزان فعالیت‌های روزانه خود، مسافت‌های طی شده، ضربان قلب و ... داشته باشند. اکنون گجتی خلاقانه با نام Motiv سعی دارد تا گوی سبقت را از شرکت کهنه‌کار Fitbit برباید. Motiv با بهره‌گیری از 3 سنسور بسیار هوشمند می‌تواند اطلاعات دقیقی از علائم حیاتی کاربر مانند ضربان قلب و... در اختیار وی قرار دهد. گام شمار دقیق این گجت نیز می‌تواند با ارسال داده‌های جمع‌آوری شده به اپلیکیشن اختصاصی خود در تلفن‌های هوشمند، آمار دقیقی از مسافت طی شده و تعداد گام‌ها برداشته‌شده را نمایش دهد. این گجت ضد آب بوده و قیمتی معادل 199 دلار خواهد داشت.

 

 

آنالیز دستگاه گوارش با  AIRE
 

گجت بسیار جالب و نوآورانه AIRE به شما کمک خواهد کرد تا مواد غذایی سازگار با بدن خود را شناسایی کنید. کاربر می‌تواند با دمیدن در این دستگاه میزان گازهای موجود در خون خود را اندازه‌گیری کند. اپلیکیشن AIRE در تلفن‌های همراه هوشمند با استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده می‌تواند تأثیر هر یک از مواد غذایی بر بدن کاربر را شناسایی کرده و بهترین غذاهای سازگار با سیستم گوارشی او را به وی پیشنهاد دهد. اگرچه این گجت نمی‌تواند جایگزینی مناسب برای متخصصان گوارش باشد اما می‌تواند پیشنهادهای مفیدی را در مورد انتخاب رژیم غذایی مناسب برای بدن شخص ارائه کند. قیمت نهایی AIRE چیزی در حدود 149 دلار پیش‌بینی شده است اما کاربران می‌توانند این محصول را با تخفیفی ویژه با قیمت 99 دلار پیش‌خرید کنند.

 

 

 Kérastase برس هوشمند موهای شما
 

تاکنون به این موضوع اندیشیده‌اید که برای موهای خود یک مربی استخدام کنید؟! برس هوشمند Kérastase یکی از شگفت‌انگیز ترین گجت هایی است که تاکنون در نمایشگاه‌های تکنولوژی معرفی‌شده است. Kérastase با بهره‌گیری از 5 سنسور هوشمند می‌تواند به یک مربی تمام‌عیار برای موهای شما مبدل شود. این گجت با بررسی و آنالیز موهای شما می‌تواند بهترین شیوه نگه‌داری و مراقبت از موها را ارائه کند. حفظ سلامت موها یکی از اصلی‌ترین اهداف این گجت است. طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، برس هوشمند Kérastase اواسط سال 2017 به تولید و عرضه عمومی خواهد رسید که قیمت تمام‌شده آن معادل 200 دلار خواهد بود.


منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید