اسفندماه رخ می دهد

تقابل تیم های ملی فوتبال ایران و هلند در رده جوانان

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان از دیدار تدارکاتی تیمش برابر هلند خبر می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال جوانان ایران با کسب رتبه سوم مشترک مسابقات قهرمانی آسیا، توانست مجوز حضور در جام جهانی کمتر از ۲۰ سال که اردیبهشت ما سال ۹۶ در کره جنوبی برگزار می‌شود را به دست بیاورد.

کادر فنی تیم ملی جوانان نیز با توجه به میزان کم باقی مانده تا شروع این مسابقات به سرعت در حال پیش بردن برنامه‌های خودش است در این زمان بازیکنان جدید و مستعد که تاکنون شانس دیده شدن را نداشته‌اند، را بررسی کند و با تیم قدرتمندتری در مسابقات جام جهانی شرکت کند.  

امیرحسین پیروانی، درباره برنامه‌های این تیم در ماه‌های باقی مانده تا جام جهانی اظهار کرد: از ۲۵ تا ۳۰ دی ماه اردوی جدیدی را شروع می‌کنیم که در این اردوی چند روز بازیکنان جدید را دعوت می‌کنیم. همکارانم در استان‌های مختلف بازیکن مستعد را معرفی کرده‌اند و هر بازیکنی که توانایی حضور در تیم ملی را داشته باشد در فهرست نهایی حضور خواهد داشت. در این اردو از بازیکنان لیگ برتری تیم ملی دعوت نکرده‌ایم تا آن‌ها بتوانند در باشگاه‌های خود انجام وظیفه کنند.  

او با اشاره به فهرست نهایی تیم ملی جوانان، افزود: ان‌شاء‌الله بعد از این اردو که در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود، فهرست ۲۵، ۲۶ نفره تیم ملی مشخص می‌شود و ما تا جام جهانی کار را با این بازیکنان ادامه می‌دهیم. ما به دنبال این هستیم که بهترین ارزیابی را از بازیکنان داشته باشیم. هدف ما تقویت تیم ملی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کمتر از ۲۰ سال با بیان اینکه تیم ملی در اسفند ماه اردویی را در هلند برگزار خواهد کرد، گفت: این اردو از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اسفند در شهری نزدیک به روتردام هلند برگزار می‌شود. پیش از این تیم ملی امید سال گذشته اردویی را در این کمپ برگزار کرده بود. می‌خواهیم با فراهم کردن تمهیدات لازم هر چه بهتر تیم را آماده کنیم.

پیروانی درباره دلایل دعوت نشدن بازیکنان لیگ برتری به تیم ملی جوانان اظهار کرد: نمی‌خواهیم بازیکنان لیگ برتری در شرایطی که فرصت بازی در تیم‌های خود را به دست آورده‌اند بی انگیزه شوند. روز گذشته هم رضا جعفری، بازیکن ملی پوش سایپا توانست در بازی با ماشین سازی برای این تیم گلزنی کنند. بازیکنان دیگری مانند شکاری، درخشان مهد، شجاعی و ... هم به این اردو دعوت نشدند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید